-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

AGENT VANZARI

DIBALCRIS APPRAISAL SERVICES S.R.L.
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Căutăm câte un agent de vânzări dinamic și dedicat, un om de teren care să interacționeze cu clienții si partenerii Dibalcris pentru fiecare regiune. Candidatul ideal trebuie să fie comunicativ, maleabil și capabil să se adapteze nevoilor clienților, având mereu chef de muncă și o atitudine serioasă. Dacă ești o persoană motivată, pasionată de vânzări și dorești să te alături echipei noastre, te așteptăm să aplici!

Descrierea jobului

Căutăm câte un agent de vânzări dinamic și dedicat, un om de teren care să interacționeze cu clienții si partenerii ︁︀​︂︃︃​︈︃​︁︇︄Dibalcris pentru fiecare regiune. Candidatul ideal trebuie să fie comunicativ, maleabil și capabil să se adapteze nevoilor clienților, având mereu chef de muncă și o atitudine serioasă. Dacă ești o persoană motivată, pasionată de vânzări și dorești să te alături echipei noastre, te așteptăm să aplici!

Responsabilitati:
Promovarea si vanzarea urmatoarelor servicii catre institutiile publice:
  • Inventariere și Evaluare Patrimoniu
  • Atestare domeniu public și privat
  • Servicii de consultanță patrimoniu
  • Servicii de verificare Impozite și taxe locale
  • Cartografiere de mari dimensiuni – Ortofotoplanuri
  • Scanări și Randări 3D ale zonelor de interes
  • Softuri specializate de administrare patrimoniu – GIS
  • Softuri specializate de GIS
Prospectarea activă a pieței si dezvoltarea portofoliului de clienți si parteneri pentru intreaga zonă arondată.
Identificarea nevoilor clientilor și oferirea de solutii customizate.
Menținerea relației cu clienții existenți.
Pastrarea inregistrarilor activitatii sale in CRM –ul utilizat de companie.
Dezvoltarea de relatii durabile cu partenerii si fidelizarea clientilor.
Participarea la dezvoltarea și implementarea strategiei de vânzări a firmei;

Cerințe:
Reședintă din urmatoarele zone: Ploiești, Slobozia, Slatina sau Craiova
Studii superioare.
Experientă anterioară în colaborarea cu instituiile statului și vânzărilor B2G.
Foarte motivat și orientat spre rezultat
Excelente abilități de vânzare, negociere și comunicare
Abilități de prioritizare, management al timpului și organizare
Abilitatea de a crea și livra prezentări adaptate nevoilor publicului
Disponibilitate pentru activitate de teren, inclusiv distante lungi cu posibilitate de cazare.
Cunoștințe de operare PC – MS Office si CRM.


Beneficii:
Mașină de servicu, laptop și telefon.

Pachetul salarial este compus din:
salariul fix
diurne
2 bonusuri saptămânale – din operațional
2 bonusuri lunare – din vânzarea serviciilor
1 bonus trimestrial în funcție de performanțele trimestriale

Descrierea companiei

Într-un mediu concurențial dinamic precum cel în care profesăm, alegerea unui partener ideal pentru nevoile patrimoniului reprezintă o provocare reală. Astfel, vă oferim servicii complete pentru o transformare rapidă și eficientă a patrimoniului.

Suntem o echipă de experți pregătită să gestioneze provocările actuale asociate patrimoniului instituțiilor publice. Executăm toate aceste proceduri complexe cu ajutorul unei echipe de inspectori, topografi, avocați, consilieri juridici, experți contabili, evaluatori autorizați, auditori financiari, programatori și specialiști în Gestiunea și planificarea teritoriului asistată de GIS.

Publicat 11 Nov. 2024 Reactualizat 11 Nov. 2024 Expiră 11 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.