Candidatul Ideal
- implicat, serios, perseverent
- abilitati de comunicare si negociere, atitudine proactiva, orientat spre rezultate
- experienta in vanzari minim 2 ani
- cunoasterea pietei de HoReCa din Bucuresti
- permis categ. B de minim 1 an
Descrierea jobului
- mentinerea si dezvoltarea clientilor existenti in portofoliu
- identificarea si abordarea potentialilor clienti
- prezentarea si promovarea produselor si serviciilor firmei
- incheierea contractelor de colaborare cu clientii noi
- preluarea comenzilor de la clienti si urmarirea procesului de vanzare pana la finalizare
- incasarea creantelor din piata la termenele contractuale
- realizarea obiectivelor trasate de superiori
Beneficii:
- pachet salarial atractiv (salariu fix + bonusuri + tichete de masa)
- bonusuri in functie de realizari
- masina si telefon de serviciu
- training de vanzari
- mediu de lucru tanar si dinamic
Descrierea companiei
Compania Miramax Import Export a fost fondata in anul 2012, anticipand nevoia clientilor HoReCa de a avea un furnizor cu o gama completa de produse, flexibil, prompt si cu servicii de calitate. Acum suntem unul din cei mai mari furnizori de produse alimentare din Ardeal, cu un portofoliu de peste 800 de clienti.
De la bun inceput, cel mai important aspect pentru noi a fost calitatea: a produselor, a serviciilor si a oamenilor. In acest sens, ne selectam atent furnizorii, ne diversificam continuu portofoliul de produse si alocam o parte importanta din fondurile proprii pentru formarea profesionala a intregii echipe Miramax.
MISIUNE: sa oferim cele mai bune produse si servicii clientilor nostri, la un pret competitiv
VIZIUNE: sa fim furnizorul numarul 1 pentru clientii HoReCa de pe zonele acoperite, partener de incredere pentru dezvoltarea unei afaceri de succes
VALORI: oamenii sunt cea mai importanta resursa a noastra. Calitatea produselor si a serviciilor sunt imediat urmatoarele.