-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Agent ticketing Ninja [AMADEUS]

BBOOK BED AND BREAKFAST SRL
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Suntem în căutarea unui agent ninja pe ticketing – nivel mediu spre avansat – pentru a se alătura echipei noastre mici, dar ambițioase, de agenți pasionați de business travel. Dacă ne împărtășești pasiunea pentru turism, iubești adrenalina și te încântă perspectiva de a crea itinerarii complexe pentru clienții noștri corporate, avem nevoie de katana ta și ne-ar plăcea să te avem în echipă.

Suntem un tour-operator cu sediul în București, și îți putem oferi un mediu dinamic și energic cu oportunități de dezvoltare mari, precum și sanșa de a avea o contribuție decisivă în firma noastră.

Mai mult decât orice, ne plac oamenii creativi, care au idei și mintea deschisă, fie că lucrează din confortul casei lor, din cafeneaua de la colț sau din citadela unde avem sediul.

Descrierea jobului

Cerințe-cheie:
- Experiență în vânzări în sectorul de business travel;
- Cunoștințe solide de organizare a itinerariilor personalizate, a vacanțelor ︁︈​︁︈︉​︁︉︄​︄︄și a evenimentelor, și cel puțin 3 ani de experiență în sistemul GDS (Amadeus), dar și dorința de a excela în vânzări prin servicii de înaltă calitate și o abordare centrată pe client;
- Abilitatea de a relaționa eficient și de a construi rapid o relație bună cu clienții;
- Cunoașterea aprofundată a destinațiilor și dorința de a se informa constant cu privire la ce e „în trend” în domeniul său de specialitate, pentru a le oferi clienților consiliere cu adevărat relevantă;
- Cunoștințe economice care să se reflecte în relația cu furnizorii și în pricingul călătoriilor, inclusive NDC-uri, pentru a putea să rămânem competitivi din perspectivă economică;
- Cunoașterea avansată a limbii engleze (o a doua limbă străină, constituie un avantaj);
- Capacitatea de a comunica telefonic într-o manieră care să încurajeze clienții.

Responsabilități:
- Ofertarea clientilor prin e-mail, modificari, anulari; rezervarea de pachete turistice, cazari, transferuri, in sistemele de rezervare puse la dispozitie, emitere bilete de avion, calcul taxe GDS, emitere bilete avion în NDC-uri;
- Urmarirea acestor rezervari, notificarea pasagerului in caz de modificari sau anulari;
- Urmarirea facturilor si platilor.
- Gestioneaza impreuna cu managerul său clienții din portofoliu;
- Efectuează analiza, dezvoltarea, implementarea și documentarea proiectului;
- Supraveghează și dirijează resursele atribuite în funcție de planul de lucru al proiectului;
- Gestionează documente, prezentari, si contracte in cadrul departamentului;
- Documenteaza erorile, anomaliile, inclusiv pasii de reproducere ale acestora;

Ce oferim?
- Un pachet salarial atractiv, cu sistem de bonusare în funcție de performanță;
- Posibilitatea de a călători în toată lumea in calitate de însoțitor de grup;
- Tarife preferențiale de achizitie pentru pachete turistice;
- Decontarea abonamente de transport și cheltuieli de masă;
- Mediu de lucru dinamic, motivant si minunat!

Dacă te regăsești în cerințele de mai sus…
…și crezi că poți avea o contribuție unică, trimite-ți CV-ul și scrisoarea de intenție la mihai@bbook.ro

Descrierea companiei

BBook este o companie specializată în business travel, al cărei nume este format dintr-un acronim și o abreviere: "Business Bookings". Oferta și atenția noastră se îndreaptă către acei oameni care vor să exploreze noi orizonturi atât în plan personal, cât și profesional. Obiectivul nostru nu e să fim un furnizor de servicii oarecare, ci un adevărat partener de încredere pentru clienții noștri.
Publicat 12 Nov. 2024 Reactualizat 21 Nov. 2024 Expiră 12 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.