Candidatul Ideal
Global HR recruteaza un rol de Agent Servicii Clienți, pentru clientul nostru, o companie ce activeaza în domeniul jocurilor de noroc. Cu o experiență internațională de 20 de ani, clientul nostru a devenit în scurt timp cel mai de succes lanț de cluburi de jocuri din Europa Centrală și de Este prezent in Bulgaria, Serbia, Croatia, Georgia, Belarus, Tanzania si Romania.
Dacă-ți place să vorbești la telefon, ai un caracter convingător, empatic și o atitudine prietenoasă și proactivă, ne-ar plăcea să te cunoaștem!
În cadrul poziției de Agent Servicii Clienți, vei contribui activ la prima impresie lăsată clientului față de produsele și serviciile unei platforme de jocuri de noroc (cazino).
Bucuresti - Sector 1 (zona Floreasca) langa statia de metrou Aurel Vlaicu.
Dacă-ți place să vorbești la telefon, ai un caracter convingător, empatic și o atitudine prietenoasă și proactivă, ne-ar plăcea să te cunoaștem!
În cadrul poziției de Agent Servicii Clienți, vei contribui activ la prima impresie lăsată clientului față de produsele și serviciile unei platforme de jocuri de noroc (cazino).
Bucuresti - Sector 1 (zona Floreasca) langa statia de metrou Aurel Vlaicu.
Descrierea jobului
Minim 1 an experiență call-center reprezinta un plus.
Experiența în domeniul jocurilor de noroc este un plus (inclusiv în săli de jocuri)
Cunoștințe PC: Microsoft Word, Microsoft Excel
Abilități de comunicare verbală
Capacitatea de a lucra în echipă și individual
Capacitate de analiză
Atitudine proactivă
Disponibilitate pentru lucru în schimburi
Răbdare, empatie și tact
Creativitate și perseverență în rezolvarea problemelor
Principalele responsabilități:
Vei nota interacțiunile avute într-un sistem centralizat de raportare.
Vei lucra cu o listă de clienți, în funcție de proiectul în desfășurare, cu scopul promovării produselor și serviciilor (outbound)
Vei da dovadă de empatie, intuiție și creativitate în abordarea și rezolvarea solicitărilor de la clienți.
Vei asigura un nivel ridicat de detaliere și acuratețe în toate interacțiunile avute cu clienții.
Vei reacționa calm și obiectiv în orice situație, menținând în orice moment o atitudine înțelegătoare față de clienți.
Vei îndeplini sarcinile și obiectivele primite de la superiorii ierarhici cu un grad cât mai ridicat de acuratețe.
Beneficii:
Pachet salarial atractiv
Tichete de masa (30 lei/zi)
Bonusuri de performanta dupa perioada de proba
Bonusuri de sarbatori
Climat de muncă relaxat și plăcut
Oportunități de avansare
Dacă ești interesat aplică și atașează CV-ul tău completat corect!
Experiența în domeniul jocurilor de noroc este un plus (inclusiv în săli de jocuri)
Cunoștințe PC: Microsoft Word, Microsoft Excel
Abilități de comunicare verbală
Capacitatea de a lucra în echipă și individual
Capacitate de analiză
Atitudine proactivă
Disponibilitate pentru lucru în schimburi
Răbdare, empatie și tact
Creativitate și perseverență în rezolvarea problemelor
Principalele responsabilități:
Vei nota interacțiunile avute într-un sistem centralizat de raportare.
Vei lucra cu o listă de clienți, în funcție de proiectul în desfășurare, cu scopul promovării produselor și serviciilor (outbound)
Vei da dovadă de empatie, intuiție și creativitate în abordarea și rezolvarea solicitărilor de la clienți.
Vei asigura un nivel ridicat de detaliere și acuratețe în toate interacțiunile avute cu clienții.
Vei reacționa calm și obiectiv în orice situație, menținând în orice moment o atitudine înțelegătoare față de clienți.
Vei îndeplini sarcinile și obiectivele primite de la superiorii ierarhici cu un grad cât mai ridicat de acuratețe.
Beneficii:
Pachet salarial atractiv
Tichete de masa (30 lei/zi)
Bonusuri de performanta dupa perioada de proba
Bonusuri de sarbatori
Climat de muncă relaxat și plăcut
Oportunități de avansare
Dacă ești interesat aplică și atașează CV-ul tău completat corect!
Descrierea companiei
Esti in cautarea unui job? Noi te putem ajuta!
Global HR Services este o companie specializata in furnizarea serviciilor de resurse umane si avem ca misiune sa construim echipe performante si motivate. In plus, venim in sprijinul clientilor nostri prin servicii de consultanta, precum si salarizare si administrare de personal.