![NETWORK CONTACTS.RO](https://content.ejobs.ro/img/logos/2/292563.jpg)
Agent Servicii Client - PITESTI - Limba Italiana
NETWORK CONTACTS.RO
10 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Candidatul ideal pentru noi are spirit de echipa si de initiativa, este amabil si comunicativ, atent si dispus sa invete ︎︎︊︁︂︀︁︉︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎mereu lucruri noi dar de asemenea este si maleabil si schimbarile nu il deranjeaza.
Descrierea jobului
Descriere:
Suntem in cautare de consultanți telefonici care să ofere asistență clienților în limba italiană pentru unul dintre clienții noștri ︁︀︂︃︃︁︂︇︁︂︈cei mai importanți din sectorul telecomunicațiilor. Solicitările clienților pot fi de natură comercială, administrativă și tehnică.
Cerințe:
- Cunoaștere excelentă a limbii italiene (B2 – C1);
- Bune cunostinte in folosirea calculatorului;
- Bune abilități relaționale;
- Persoana pozitiva cu inclinatii spre atingerea obiectivelor;
- Predispoziție puternică de a lucra în echipă;
- Abilitati de ascultare si de rezolvare a problemelor
Descrierea jobului
Responsabilitati:
-Sa intampini clientul cu zambetul pe buze ca sa il faci sa se simta cel mai important
-Sa oferi ︁︀︂︃︃︇︁︆︄informatii corecte si exacte
-Sa stii sa oferi solutii pentru problemele intampinate
Beneficii:
- Salariu fix cu posibilitate de crestere
- Tichete de masa
- Bonus de performanta
- Curs de formare inițială privind aspectele tehnice ale proiectelor/servicilor, fundamentele comunicării si management-ul clienților
- Oportunități de avansare în cadrul companiei;
- Posibilitate de lucru hibrid cand devii autonom
- Asigurare medicala (Regina Maria)
Suntem in cautare de consultanți telefonici care să ofere asistență clienților în limba italiană pentru unul dintre clienții noștri ︁︀︂︃︃︁︂︇︁︂︈cei mai importanți din sectorul telecomunicațiilor. Solicitările clienților pot fi de natură comercială, administrativă și tehnică.
Cerințe:
- Cunoaștere excelentă a limbii italiene (B2 – C1);
- Bune cunostinte in folosirea calculatorului;
- Bune abilități relaționale;
- Persoana pozitiva cu inclinatii spre atingerea obiectivelor;
- Predispoziție puternică de a lucra în echipă;
- Abilitati de ascultare si de rezolvare a problemelor
Descrierea jobului
Responsabilitati:
-Sa intampini clientul cu zambetul pe buze ca sa il faci sa se simta cel mai important
-Sa oferi ︁︀︂︃︃︇︁︆︄informatii corecte si exacte
-Sa stii sa oferi solutii pentru problemele intampinate
Beneficii:
- Salariu fix cu posibilitate de crestere
- Tichete de masa
- Bonus de performanta
- Curs de formare inițială privind aspectele tehnice ale proiectelor/servicilor, fundamentele comunicării si management-ul clienților
- Oportunități de avansare în cadrul companiei;
- Posibilitate de lucru hibrid cand devii autonom
- Asigurare medicala (Regina Maria)
Descrierea companiei
Network Contacts Romania este o companie subsidiara a Network Contacts, unul dintre principalii jucatori italieni din sectorul Business Process Outsourcing (BPO), Information Technology Outsourcing (ITO) si in dezvoltarea de tehnologii software inovatoare pentru urmatoarele piete: Telecomunicatii, Banci, Finanțe, Industrie și Energie.
În domeniul CONTACT CENTER, proiectăm, construim și gestionăm sisteme și soluții dedicate asistenței clienților, răspunzând nevoilor specifice ale acestora. Oferim servicii de consultanță legate de "Customer Care, Customer journey si Customer Mapping", sprijinindu-ne clienții să stabilească o interacțiune pozitivă și eficientă cu utilizatorii finali, înțelegand și anticipand nevoilor acestora și oferindu-le o fluidă și plăcută Customer Experience.
Pentru ajutor si sprijin:
Email: HR.Recruiting@Network-Contacts.ro
Tel: 0740034393 (HR Network Contacts Romania)
În domeniul CONTACT CENTER, proiectăm, construim și gestionăm sisteme și soluții dedicate asistenței clienților, răspunzând nevoilor specifice ale acestora. Oferim servicii de consultanță legate de "Customer Care, Customer journey si Customer Mapping", sprijinindu-ne clienții să stabilească o interacțiune pozitivă și eficientă cu utilizatorii finali, înțelegand și anticipand nevoilor acestora și oferindu-le o fluidă și plăcută Customer Experience.
Pentru ajutor si sprijin:
Email: HR.Recruiting@Network-Contacts.ro
Tel: 0740034393 (HR Network Contacts Romania)
Publicat
26 Iun. 2024
Reactualizat
26 Iun. 2024
Expiră
26 Iul. 2024
Joburi similare
- 25 Iun. 2024
Consultant Servicii Clienti: Italiana/Spaniola
DIGI ROMANIA S.A.
București, Brasov, Cluj-Napoca și alte 7 orașe