AGENT SERVICII CLIENT INBOUND ( LB. MAGHIARA)
NETWORK CONTACTS.RO
10 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Daca esti o persoana comunicativa, iti place sa vorbesti la telefon si vrei sa ajuti oamenii, te asteptam in echipa ︎︎︊︁︂︀︁︉︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎noastra!
Cautam 10 consultanti telefonici ( Agent Servicii Client) in limba maghiara pentru Clientul nostru.
Cerințe:
Cautam 10 consultanti telefonici ( Agent Servicii Client) in limba maghiara pentru Clientul nostru.
Cerințe:
- Cunoaștere excelentă a limbii române si a limbii maghiare;
- Bune cunostinte in folosirea calculatorului;
- Bune abilități relaționale;
- Persoana pozitiva cu inclinatii ︁︀︈︈︈︈︁︈︉spre atingerea obiectivelor;
- Predispoziție puternică de a lucra în echipă;
- Abilitati de ascultare si de rezolvare a problemelor.
Descrierea jobului
Departamentul de Inbound serviciu clienti (front office) va gestiona urmatoarele activitati:
Beneficii:
- Preluarea si tratarea apelurilor primite din partea clientilor; ︃︁︄︅︁︀︉︁︄︄
- Oferirea ︁︀︂︃︃︇︅︀de informatii si solutii, in functie de tipul solicitarii;
- Promovarea si vanzarea de servicii catre client;
- Corectarea si completarea bazei de date;
Beneficii:
- Salariu fix, Tichete de masa;
- Bonus de performanta;
- Curs de formare inițială privind aspectele tehnice ale proiectelor/servicilor, fundamentele comunicării si managementul clienților;
- Oportunități de avansare în cadrul companiei;
- Asigurare medicala (Regina Maria).
Descrierea companiei
Network Contacts Romania este o companie subsidiara a Network Contacts, unul dintre principalii jucatori italieni din sectorul Business Process Outsourcing (BPO), Information Technology Outsourcing (ITO) si in dezvoltarea de tehnologii software inovatoare pentru urmatoarele piete: Telecomunicatii, Banci, Finanțe, Industrie și Energie.
În domeniul contact center, proiectăm, construim și gestionăm sisteme și soluții dedicate asistenței clienților, răspunzând nevoilor specifice ale acestora. Oferim servicii de consultanță legate de Customer Care, Customer journey si Customer Mapping, sprijinindu-ne clienții să stabilească o interacțiune pozitivă și eficientă cu utilizatorii finali, înțelegand și anticipand nevoilor acestora și oferindu-le o fluidă și plăcută Customer Experience.
pentru detalii contactati-ne la:
În domeniul contact center, proiectăm, construim și gestionăm sisteme și soluții dedicate asistenței clienților, răspunzând nevoilor specifice ale acestora. Oferim servicii de consultanță legate de Customer Care, Customer journey si Customer Mapping, sprijinindu-ne clienții să stabilească o interacțiune pozitivă și eficientă cu utilizatorii finali, înțelegand și anticipand nevoilor acestora și oferindu-le o fluidă și plăcută Customer Experience.
pentru detalii contactati-ne la:
Publicat
31 Oct. 2024
Reactualizat
21 Nov. 2024
Expiră
30 Nov. 2024
Joburi similare