-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Agent HANDLING AEROPORTUL ORADEA

Romanian Airport Services
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

O persoană dinamică, entuziastă, căreia îi face plăcere să lucreze cu publicul și este dornică să-și dezvolte o carieră în aviație.
Punctualitatea, flexibilitatea și managementul timpului sunt punctele forte.
Nivelul educațional minim acceptat: studii medii (absolvirea liceului), cunoașterea limbii engleze la nivel avansat și operare foarte bună a PC-ului.

Alte caracteristici:
Responsabilitate, corectitudine, preocupare pentru perfecționarea pregătirii profesionale, capacitatea de a lucra în echipă chiar și în condiții de stres, capacitatea de a-și păstra calmul, capacitate bună de comunicare și coordonare, spirit de echipă.
Puterea de decizie și limitele de autoritate: Respectă proceduri de lucru, instrucțiuni, adrese.
Întocmește rapoarte, note explicative cu privire la orice incident sau abatere disciplinară.

Descrierea jobului

Deservirea tuturor companiilor aeriene cu care societatea are relații contractuale conform procedurilor impuse de către aceștia și a procedurilor interne ︃​︁︂​︃︆​︄︅ale RAS.

Obiectivele Postului:
- Asigurarea că toate serviciile legate de deservirea aeronavelor sunt desfășurate în conformitate cu standardele de siguranță și securitatea aeronautică și conforme cu procedurile impuse de către operatorii aerieni și procedurile interne RAS
- Desfășurarea unei activități constructive care să ducă la creșterea calității și eficienței serviciilor oferite
- Reprezintă și răspunde pentru activitatea de deservire, asigurându-se că există comunicare respectuoasă și eficientă cu pasagerii si echipajele
- Asigură o comunicare eficientă în interiorul departamentului și cu celelalte departamente cu care colaborează
- Promovează respectul reciproc, colaborarea și transparența în interiorul departamentului, în raporturile cu alte departamente, precum și în relațiile cu persoanele din afară firmei (pasageri, autorități aeroportuare, colegi de la alte companii ce își desfășoară activitatea în aeroport etc.)
- Răspunde de menținerea, în cadrul departamentului, a unui climat favorabil îndeplinirii sarcinilor de lucru

Descrierea companiei

Romanian Airport Services is the first Romanian private company to provide handling on Romanian Airports. With more than 20 years experience in handling flights we offer a complete ground-handling service package which together with our equipment and technologies and a great methodological competence enables us to provide customers with solutions specially tailored to their individual demands. MISSION To offer our Airline Customers a wide range of high quality operations, passenger, ramp, cargo and technical services in all Romanian Airports. VISION Based on over 30 years aviation industry experience, our President Dorin Ivascu has built this company based on his strong belief in the potential of the Romanian aviation market. Our vision is to spare no effort in delivering highest quality services tailor made to our customers.

Publicat 19 Nov. 2024 Reactualizat 19 Nov. 2024 Expiră 19 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.