-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Agent Customer Care (f/m) | Perioada determinata

KOPPEL S.R.L.
1 poziție
Anunț în curs de verificare

Candidatul Ideal

Salutare! Suntem în căutarea unei persoane empatice, organizate și prietenoase, (ca tine ☺︎), pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Agent Customer Care. Dacă ai o personalitate deschisă, curioasă, ești pasionat/ă de tehnologie și îți place să îi ajuți pe cei din jurul tău, atunci acesta este locul potrivit pentru tine!

✅ Ești potrivit/ă pentru acest rol dacă...
... ai abilitatea de a asculta, empatiza si a înțelege nevoile oamenilor;
... te auto-denumești ”problem-solver” în grupul tău de prieteni;
... ai o atitudine pozitivă și orientată către rezolvarea situațiilor noi;
... îți dorești să ajuți;
... îți place organizarea și acesta este modul tău preferat de a face lucrurile;
... ai abilități foarte bune de comunicare în limba română, atât scris cât și vorbit;
... știi cum să lucrezi în Excel, Google Docs, Chrome, Whatsapp;
... ești pasionat/ă de tehnologie și ești dispus/ă să înveți alături de noi;
... te regăsești în principiile Koppel.

🎁 Ce ar reprezenta un bonus?
Cunoștințele de limba maghiară;
Experiența pe un rol asemănător.

Descrierea jobului

👩🏾‍💻🧑🏽‍💻 Ce presupune rolul tău de Agent Customer Care?

Tu vei fi persoana cu care clienții noștri vor interacționa ︁︀​︂︃︃​︇︁​︆︄pentru prima dată, ca parte a experienței lor alături de Koppel. Iată punctual ce vei face într-o zi de lucru:
  • Răspuns la e-mailuri;
  • Gestionarea apelurilor telefonice cu profesionalism, bunătate, calm și amabilitate;
  • Procesarea tichetelor din platforma Marketplace eMAG;
  • Comunicare profesională și eficientă cu clienții pe WhatsApp și alte platforme de mesagerie;
  • Completarea și actualizarea datelor despre cererile de retur și furnizarea detaliilor necesare celor din depozit;
  • Monitorizarea și abordarea recenziilor negative;
  • Crearea de AWB-uri;
  • Ocazional, emiterea facturilor în SmartBill pentru o gestionare eficientă a stocului;
  • Urmărirea situațiilor întâmpinate și crearea de noi flow-uri de rezolvare a problemelor tehnice;
  • Contactarea clienților ce semnalează probleme tehnice;
  • Menținerea rapoartelor interne la zi.

➡️ Remunerare:
Salariu de 2900-3900 RON / lună net;
Bonusuri pentru zilele speciale (8 martie, Zi de naștere);
Spor de limbă maghiară;
Bonusuri anuale în produse comercializate de către Koppel.

⭐️ Ce oferim în ceea ce privește beneficiile?
Posibilitatea de a avansa rapid în rol;
Abonament telefonie mobilă pentru desfășurarea activității;
Compensarea abonamentului de internet pentru desfășurarea activității;
Zile libere oferite pentru evenimente speciale, confirmate anual;
Sărbători de Crăciun/Paște cu un cadou special;
Acces la formare specializată și cărți despre diferite abilități relevante.

Descrierea companiei


💡 Cine suntem noi?
Koppel produce și comercializează online produse electro-IT pe piața din România (în curând și în Ungaria & Bulgaria). Ne dedicăm timpul pentru a oferi clienților noștri produse cu un raport preț-calitate cât mai bun și o experiență post- vânzare prietenoasă și facilă cu serviciul clienți.

🌳 În ce credem la Koppel?

Credem în comunitate, transparență, încredere și sustenabilitate. Ne ghidăm afacerea prin credința în puterea comunității, promovând transparența în toate interacțiunile noastre. Construim încredere prin angajamentul nostru față de clienți, echipă și parteneri, asigurându-ne că fiecare acțiune reflectă integritate și responsabilitate. În plus, ne străduim să contribuim la sustenabilitate, având în vedere impactul nostru asupra mediului și comunității. Aceste principii reprezintă temelia pe care putem construi împreună viitorul Koppel.

Publicat 7 Nov. 2024 Reactualizat 7 Nov. 2024 Expiră 7 Dec. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.