Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Agent / Consultant imobiliar

ViConcept Properties S.R.L.
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Căutăm Agent Imobiliar care să aiba in responsabilitate inchirierea si vanzarea proprietatilor din portofoliul companiei - apartamente, case/vile si spatii de birouri, imbunatatind performanța in vanzari a echipei.
Căutăm un coleg/o colega care sa se alature echipei noastre si sa gestioneze relatiile cu clientii existenti, interesati de noi achizitii imobiliare, dar si cu clientii potentiali - Proprietari de imobile preluate pentru vanzare/inchiriere.
​ Trebuie sa fie dedicat si să se integreze rapid și eficient la locul de muncă.

Descrierea jobului

Pe postul de Agent Imobiliar vei fi responsabil de 11 obiective importante:
Vei cunoaste perfect produsele imobiliare, cu toate detaliile, ︁︀​︂︃︃​︇︃​︁︃︂din portofoliul tau.
Vei realiza continut text si foto/video pentru anunturile de promovare in vederea vanzarii/inchirierii imobilelor din portofoliul propriu
Vei califica lead-urile preluate in CRM din Call Center .
Vei oferta telefonic si/sau pe e-mail cererile primite in CRM.
Vei utiliza zilnic CRM-ul.
Vei realiza zilnic apeluri reci de prospectare - cel putin 15 apeluri pe zi.
Vei face vizionari de prezentare oferte din portofoliul propriu.
Vei face rapoartele catre Beneficiari conform procedurii interne.
Vei creste portofoliul propriu de oferte.
Vei negocia si semna contractele.
Vei conduce clientul catre incheierea tranzactiei respectand toate etapele din procedura.

În ce condiții vom colabora:
Program de lucru: luni-vineri de la 9:00 la 18:00; poate varia in functie de oportunitatile de vanzare ;
Locația Str. Bucuresti, sector 3, Strada Trifoi nr 16
Punem la dispoziție un sistem de instruire și inducție de la A la Z, alături de un mentor avansat.
Instrumente de lucru: laptop, telefon, CRM

Esti candidatul ideal daca:
Ai interes pentru invatarea de tehnici de vanzare si negociere;
Ai abilitati excelente de comunicare si persuasiune;
Ai cunostinte de operare PC: pachetul Office (Excel, Word, PowerPoint) – avansat;
Ai interes pentru cunoasterea pietei si a reglementarilor legislative in domeniul imobiliar;
Cunosti limba engleza la nivel mediu/avansat, scris si vorbit;
Ai capacitate de organizare si de gestionare a timpului de lucru, precum si de prioritizare a sarciniilor (finalizarea sarcinilor pentru indeplinirea termenelor, capacitate de a dezvolta mai multe proiecte simultan)
Te caracterizeaza corectitudinea si tenacitatea, ai atitudine principiala in relatiile cu clientii si colegii.
Iti place sa lucrezi in echipa.


Și în final, dacă citind cu atenție acest anunț, ai realizat că acesta este jobul pe care il doresti, așteptăm solicitarea ta, iar
reprezentantul nostru HR te va contacta.

Descrierea companiei

Despre noi
Oferim servicii de consultanta in vanzarea, cumpararea, inchirierea si administrarea proprietatilor imobiliare. Punem accent pe obtinerea celui mai bun randament din investitia in piata imobiliara și răspundem imediat la solicitările de investitie ale clienților, gasind cele mai bune oferte.

In ultimele 6 luni ne-am bucurat de rezultate mari, reușind să creștem semnificativ portofoliul companiei.
Investim constant în calitatea serviciilor, prin tehnologii, sisteme de gestionare a calității serviciilor noastre, dar și în parteneriate strategice și de durată.
Publicat 16 Sept. 2024 Reactualizat 16 Sept. 2024 Expiră 16 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.