Agent Colectare Creante-remote
Agency for Control of Outstanding Debts SRL
2 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
• Student/absolvent studii superioare
• Seriozitate, Responsabilitate și Maturitate Profesională: Candidatul trebuie să abordeze sarcinile cu seriozitate și responsabilitate
• Apetit pentru Învățare și Dezvoltare Profesională: Cautăm o persoană curioasă și deschisă, care să fie pasionată de învățare și să fie dornică să își dezvolte constant abilitățile
• Atitudine Pozitivă și Responsabilă: Candidatul ar trebui să abordeze sarcinile cu o atitudine pozitivă, să fie responsabil și să demonstreze angajament față de munca sa și față de echipă.
• Spirit Competitiv și Orientare către Performanță: Căutăm pe cineva care să se bucure de provocări și să își dorească să obțină rezultate excelente.
• Abilități Excelente de Comunicare și Negociere: Candidatul ar trebui să aibă abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, fiind capabil să interacționeze eficient cu persoanele ce fac parte din portofoliu.
• Experiență Obligatorie în Call-Center: Candidatul trebuie să aibă o experiență anterioară de minim 1 an într-un mediu de call-center. Aceasta va include cunoștințe despre gestionarea apelurilor, interacțiunea cu clienții și abilitatea de a rezolva eficient problemele acestora.Reprezinta avantaj experienta intr-o companie de colectare creante.
Descrierea jobului
Responsabilități:
• Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recuperării creanțelor. Asigurarea unei comunicări profesionale ︁și eficiente ︁pentru a obține ︃︁︄︇︆︂︅informații relevante și pentru a stabili acorduri de plată.
• Gestionarea telefonică a dosarelor aflate pe rolul instanțelor de judecată în curs de soluționare, a celor deja soluționate, precum și a dosarelor înregistrate în cadrul birourilor de executare partenere.
• Negocierea termenelor de plată cu debitorii conform strategiei și procedurilor de lucru stabilite pentru fiecare portofoliu gestionat. Identificarea soluțiilor de plată adecvate și stabilirea planurilor de rambursare în concordanță cu situația financiară a debitorilor.
• Urmărirea și verificarea respectării angajamentelor de plată stabilite în urma negocierilor, fie că sunt scrise sau verbale. Gestionarea și actualizarea înregistrărilor pentru a reflecta cu exactitate situația fiecărui debitor.
• Păstrarea confidențialității datelor debitorilor și a informațiilor sensibile, respectarea normelor de etică și a standardelor de integritate în toate interacțiunile și activitățile profesionale.
Compensatii si beneficii:
• Pachet salarial cuprins intre 2400-2700 RON net
• Tichete masa: Beneficiezi de tichete de masă încă din prima lună de activitate, in valoare de 35 RON/ zi lucrata
• Dezvoltare Continuă: Beneficiază de training-uri de dezvoltare menite să îți îmbunătățească abilitățile profesionale și să contribuie la avansarea ta în carieră.
• Recompensă pentru Recomandări: Ai posibilitatea să câștigi un bonus pentru fiecare recomandare reușită pe care o aduci în echipa noastră.
• Pachet servicii medicale private:Dupa 3 luni de la angajare beneficiezi de abonament/asigurare servicii medicale private.
• Bonus acordat in functie de performanta
• Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recuperării creanțelor. Asigurarea unei comunicări profesionale ︁și eficiente ︁pentru a obține ︃︁︄︇︆︂︅informații relevante și pentru a stabili acorduri de plată.
• Gestionarea telefonică a dosarelor aflate pe rolul instanțelor de judecată în curs de soluționare, a celor deja soluționate, precum și a dosarelor înregistrate în cadrul birourilor de executare partenere.
• Negocierea termenelor de plată cu debitorii conform strategiei și procedurilor de lucru stabilite pentru fiecare portofoliu gestionat. Identificarea soluțiilor de plată adecvate și stabilirea planurilor de rambursare în concordanță cu situația financiară a debitorilor.
• Urmărirea și verificarea respectării angajamentelor de plată stabilite în urma negocierilor, fie că sunt scrise sau verbale. Gestionarea și actualizarea înregistrărilor pentru a reflecta cu exactitate situația fiecărui debitor.
• Păstrarea confidențialității datelor debitorilor și a informațiilor sensibile, respectarea normelor de etică și a standardelor de integritate în toate interacțiunile și activitățile profesionale.
Compensatii si beneficii:
• Pachet salarial cuprins intre 2400-2700 RON net
• Tichete masa: Beneficiezi de tichete de masă încă din prima lună de activitate, in valoare de 35 RON/ zi lucrata
• Dezvoltare Continuă: Beneficiază de training-uri de dezvoltare menite să îți îmbunătățească abilitățile profesionale și să contribuie la avansarea ta în carieră.
• Recompensă pentru Recomandări: Ai posibilitatea să câștigi un bonus pentru fiecare recomandare reușită pe care o aduci în echipa noastră.
• Pachet servicii medicale private:Dupa 3 luni de la angajare beneficiezi de abonament/asigurare servicii medicale private.
• Bonus acordat in functie de performanta
Descrierea companiei
Agency for Control of Outstanding Debts Romania (ACOD Romania) - membra a MFG Group, este o companie specializata in achizitia si managementul portofoliilor de creante. Misiunea noastra este aceea de a asigura o gestiune eficienta a dosarelor de creante, printr-un inalt standard de profesionalism.
Publicat
4 Oct. 2024
Reactualizat
15 Nov. 2024
Expiră
29 Nov. 2024
Joburi similare
-
- 18 Nov. 2024
Consultant Colectare Debite (Call Center) Bucuresti & Brasov
CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES
București, Brasov -