-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Agent Call Center- Service

F64 Studio SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

- minim studii medii;
- experienta min. 6 luni in relationarea cu clientii (reprezinta un avantaj si experienta intr-un Call Center, Service);
- cunoasterea limbii romane si a limbii engleze la nivel conversational;
- cunostinte bune de operare PC - pachet Microsoft Office si sisteme CRM;
- constituie un avantaj participarea la cursuri/training-uri in urmatoarele domenii: customer care, tehnica fotografica, vanzare.

Persoana care da dovada de:
- orientare catre client si catre calitatea serviciilor prestate;
- capacitatea si dorinta de a acorda asistenta clientilor in procesul de servisare;
- abilitati de relationare si comunicare, gandire logica, structurata, memorie buna, atentie la detalii;
- capacitatea de a gestiona si imbunatati permanent imaginea companiei, atat intern cat si extern;
- atitudine pozitiva si proactiva, empatie si intelegere;
- spontaneitate, capacitatea de a gestiona optim situatiile dificile/conflictuale, persuasiune, abilitati de vanzare/negociere;
- spirit de echipa, punctualitate, incredere in sine, autocontrol;
- dorinta de a se perfectiona continuu in domeniul de activitate al F64, buna dispozitie.

Descrierea jobului

Scopul general al postului:
Ofera suport clientilor Departamentului Service, service-urilor partenere si colegilor din F64 in vederea solutionarii solicitarilor primite.
︃​︁︂︉​︂︁︁​︁︁︆Soluționează zilnic solicitările clienților de service cu ajutorul canalelor puse la dispoziție de F64 (Email, Telefon, CRM), prin:
- oferirea de informatii complete si corecte clientilor cu privire la procedura de servisare, produsele aflate in service si modalitatile de solutionare (verificarea stadiului in care se afla reparatia la service-urile autorizate);
- Preluarea zilnica, inregistrarea si rezolvarea solicitarilor si sesizarilor clientilor prin mijloace specifice;
- Raspuns la apelurile telefonice ale clientilor si partenerilor,
- Verificarea respectarii SLA - CRM,
- Analiza zilnica si inscrierea cererilor RMA,
- Transmiterea catre contabilitate a informatiilor de plata pentru cerererile RMA,
- Trimiterea devizelor de reparatie si a certificatelor de garantie catre clienti,
- Respectarea legislatiei in vigoare,
- Participarea la inventarele periodice,
- Intretinerea relatiei cu clientii, partenerii, reprezentantii firmelor de curierat etc.

Ce iti oferim:
- oferta financiara corelata cu performantele;
- activitate in cadrul unui colectiv tanar si solidar, birouri moderne de lucru;
- preturi speciale pentru produsele comercializate de companie;
- pachet variat de beneficii;
- evolutie profesionala.

Descrierea companiei

Pentru cei care apreciaza locurile în care sunt expuse zilnic ultimele noutati foto-video, F64 este cel mai mare magazin de echipamente si accesorii foto-video din Sud-Estul Europei. Pentru altii, F64 este singurul specialist în foto-video din România care i-a ajutat sa evolueze pe fotografii români, dar si pe pasionatii de imagine, în general.

F64 a pornit în anii '90 si, cultivând pasiunea pentru ceea ce ne înconjoara, a ajuns sa deschida în 2011 în Bucuresti un concept store de 1.300 mp, în care sunt expuse zilnic aparate foto-video de ultima generatie, obiective de la 8 la 1.500mm, produse profesionale si cea mai completa gama de accesorii foto-video.

De oriunde-ar fi, clientii F64 pot folosi platforma online www.f64.ro care ofera aceeasi gama larga de produse si acelasi grad avansat de consultanta specializata.

F64 este specialistul în foto-video care are întotdeauna cel mai bun sfat si pentru avansati, si pentru novici în ale fotografiei, oferindu-le o experienta unica de cumparare, prin abordarea ca de la prieten la prieten.

Cum sunt oamenii de la F64 si cum au reusit acest lucru?
Pentru F64, toti acesti ani au însemnat multa pasiune si implicare. Compania a început în '90 cu 2 angajati si a ajuns ca în prezent sa numere peste 100 angajati, unici în felul lor. La F64 cu greu poti gasi un "job title" clasic, unii fiind "spiridusi", "bulb fiction", "stapâni ai inelelor de focalizare sau de zoom" sau "online ninja".
Succesul F64 se traduce prin creativitate, comunicare deschisa si multa implicare. Asa a ajuns F64 sa numere zeci de mii de clienti prieteni.

Mai multe despre noi pe www.F64.ro sau direct în concept store.
Publicat 25 Oct. 2024 Reactualizat 21 Nov. 2024 Expiră 24 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.