Agent call center - Remote
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Cunostinte utilizare PC;
- Persoana dinamica si empatica;
- Atentie la detalii;
- Atitudine proactiva si orientare catre client.
Descrierea jobului
- Se preiau apeluri de Inbound pentru servicii de asistenta si produse Hard VAS (aer conditionat) pentru clientul nostru PPC; ︁︀︈︈︈︈︁︉︃
- Consilierea clientilor + inregistrarea solicitarilor in sistemul informatic;
- Initierea apelurilor outbound pentru situatii particulare, dar ︁︀︂︃︃︉︉︁︂︈si pentru activitate de tratare a reclamatiilor (2nd level-apelarea si informarea clientilor pentru a comunica raspunsul reclamatiilor depuse telefonic);
- Promovarea serviciilor;
- Indeplinirea celor mai importanti KPI (Key Performance Indicators): AHT (durata medie de apel), scor de calitate, scor survey, procent incadrare corecta, activari e-bill, OIS (one interaction solution).
- Activitatea se desfasoara remote;
- Vei beneficia de un training platit online pentru a fi pregatit din toate punctele de vedere atunci cand vei incepe activitatea;
- Contract de munca pe perioada nedeterminata;
- Programul de lucru este de Luni pana Vineri, iar turele se stabilesc in urmatoarele intervale: 8:00 – 16:30, 9:00 – 17:30, 11:30 – 20:00.
Descrierea companiei
Advalia Services Srl este filiala romaneasca a unuia din cele mai importante grupuri internationale de BPO (Business Process outsourcing).
Advalia Services este o societate nou infiintata dar, deja furnizoare de servicii de contact center si back office pentru cele mai importante companii din Romania precum si pentru o cunoscuta firma de pariuri sportive din Italia. Advalia, vine in completarea activităților de contact center tradiționale, dezvoltand o serie de soluții tehnologice inovatoare, cu scopul de a îmbunătăți experiența clienților și de a creste oportunitățile de vânzare si retention.