AGENT CALL CENTER/ OFITER COLECTARE DEBITE FULL TIME (8h)
Candidatul Ideal
CARIERA TA INCEPE CU NOI!
Cautam colegi dornici sa invete, sa se afirme in cadrul companiei noastre prin calitatea muncii depuse, prin initiativa si entuziasm. Daca esti la inceput dе drum sau iti doresti o schimbare in cariera, noi iti oferim oportunitatea dе a te dezvolta in cadrul unei companii multinationale si dе a beneficia dе training-uri dе formare profesionala alaturi dе un colectiv tanar si un management participativ.
- Abilitati dovedite dе negociere;
- Putere dе convingere;
- Foarte bune abilitati dе comunicare interpersonala;
- Atentie la detalii;
- Foarte bune abilitati dе organizare si prioritizare a activitatilor si timpului dе lucru;
- Orientare catre rezultate;
- Experienta in activitatea dе colectare debite/lucru cu clientii in regim dе call-center reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie;
- Bune abilitati dе lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook;
- Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;
- Disponibilitate dе a lucra in ture, full-time.
Cautam colegi dornici sa invete, sa se afirme in cadrul companiei noastre prin calitatea muncii depuse, prin initiativa si entuziasm. Daca esti la inceput dе drum sau iti doresti o schimbare in cariera, noi iti oferim oportunitatea dе a te dezvolta in cadrul unei companii multinationale si dе a beneficia dе training-uri dе formare profesionala alaturi dе un colectiv tanar si un management participativ.
- Abilitati dovedite dе negociere;
- Putere dе convingere;
- Foarte bune abilitati dе comunicare interpersonala;
- Atentie la detalii;
- Foarte bune abilitati dе organizare si prioritizare a activitatilor si timpului dе lucru;
- Orientare catre rezultate;
- Experienta in activitatea dе colectare debite/lucru cu clientii in regim dе call-center reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie;
- Bune abilitati dе lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook;
- Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;
- Disponibilitate dе a lucra in ture, full-time.
Descrierea jobului
- Contactаreа dеbitorilor si preluarеа аpеlurilor in vederеa recuperarii sumelor datorаte dе acestiа, аplicand tehnicile si stаndardеle de calitate stabilite;
︃︁︄︅︁︇︅︅︀- Recuperarea sumelor restante, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient;
- Instruirea debitorilor in legatura cu metodele de plata si propunerea de variante de achitare a restantelor;
- Solutionarea situatiilor speciale ale debitorilor din sfera sa de competenta intr-o maniera politicoasa si profesionala;
- Colaborarea cu alte departamente implicate in procesul de colectare;
- Pastrarea istoricului interactiunii cu debitorii, pentru rezolvarea optima a cazurilor;
- Lucreaza in echipa in vederea atingerii obiectivelor companiei;
- Duce la indeplinire alte cerinte venite din partea conducerii companiei.
BENEFICII:
- Posibilitatea de a lucra in regim remote dupa perioada de proba;
- Program de training platit;
- Tichete de masa si bonusuri de performanta;
- Acces la platforma Telios Care (in parteneriat cu Pluxee);
- Prime acordate de sarbatorile legale;
- Fructe la birou;
- Abonament medical privat, la Regina Maria;
- Contract pe perioada nedeterminata;
- Oportunitatea de a-ti incepe cariera intr-o companie multinationala;
- Posibilitati de dezvoltare profesionala;
- Program de lucru in ture 8 ore pe zi (L-V);
- Flexibilitate la ture;
- Mediu de lucru atractiv;
- Management de tip participativ.
︃︁︄︅︁︇︅︅︀- Recuperarea sumelor restante, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient;
- Instruirea debitorilor in legatura cu metodele de plata si propunerea de variante de achitare a restantelor;
- Solutionarea situatiilor speciale ale debitorilor din sfera sa de competenta intr-o maniera politicoasa si profesionala;
- Colaborarea cu alte departamente implicate in procesul de colectare;
- Pastrarea istoricului interactiunii cu debitorii, pentru rezolvarea optima a cazurilor;
- Lucreaza in echipa in vederea atingerii obiectivelor companiei;
- Duce la indeplinire alte cerinte venite din partea conducerii companiei.
BENEFICII:
- Posibilitatea de a lucra in regim remote dupa perioada de proba;
- Program de training platit;
- Tichete de masa si bonusuri de performanta;
- Acces la platforma Telios Care (in parteneriat cu Pluxee);
- Prime acordate de sarbatorile legale;
- Fructe la birou;
- Abonament medical privat, la Regina Maria;
- Contract pe perioada nedeterminata;
- Oportunitatea de a-ti incepe cariera intr-o companie multinationala;
- Posibilitati de dezvoltare profesionala;
- Program de lucru in ture 8 ore pe zi (L-V);
- Flexibilitate la ture;
- Mediu de lucru atractiv;
- Management de tip participativ.
Descrierea companiei
KREDYT INKASO este unul dintre liderii pietei de colectare creante din Polonia, inca din anul 2001 si totodata, unul dintre cele mai mari grupuri de investitii din Europa. In prezent, isi desfasoara activitatea in tari precum Polonia, Rusia, Romania si Bulgaria.
Incepand din anul 2001, suntem prima companie din Polonia ce a investit in portofoliile de credite neperformante. Debutul companiei la Bursa de Valori din Varsovia, a avut loc 6 ani mai tarziu, in anul 2007.
KREDYT INKASO INVESTMENTS RO S.A., in calitate de operator de date cu caracter personal, efectueaza activitati de prelucrare a datelor cu caracter personal in conformitate cu legislatia aplicabila in materia protectiei datelor, necesare in vederea recrutarii si incheierii contractului de munca si conformarea cu obligatiile legislative si isi intemeiaza prelucrarea datelor pe obligatie legala si interes legitim. Procesul de recrutare nu implica realizarea de profile sau procese decizionale automate.
KREDYT INKASO INVESTMENTS RO S.A., precum si imputernicitii operatorului de date cu caracter personal KREDYT INKASO INVESTMENTS RO S.A., societati ce au ca obiect “activitati ale agentiilor de plasare a fortei de munca”, acreditate pe servicii de mediere a muncii, sau furnizori si parteneri contractuali pot colecta, prelucra si stoca urmatoarele categorii de date cu caracter personal: date de identificare, date de contact; conturi personale si profesionale de pe platforme de socializare, experienta profesionala, ocupatie, venit si/sau asteptari de venit, fotografie, adresa IP; orice alt tip de date care se pot corela pentru a duce la identificarea unei persoane si date care permit verificarea conditiilor de eligibilitate si de selectie aferente procesului de recrutare.
Datele cu caracter personal vor fi stocate in conditii de siguranta, iar legislatia in materia protectiei datelor cu caracter personal va acorda o serie de drepturi, precum: dreptul la informare, de acces la date, de rectificare, de stergere a datelor, la restrictionarea prelucrarii, la opozitie si de a va adresa ANSPDCP sau instantelor competente, in masura in care considerati necesar. Pentru mai multe informatii privind prelucrarea datelor cu caracter personal, va rugam sa accesati:
https://kredytinkaso.ro/docs/NOTIFICARE_PRIVIND_PRELUCRAREA_DATELOR_%C3%8EN_LEG%C4%82TUR%C4%82_CU_PROCESUL_DE_RECRUTARE.pdf
Incepand din anul 2001, suntem prima companie din Polonia ce a investit in portofoliile de credite neperformante. Debutul companiei la Bursa de Valori din Varsovia, a avut loc 6 ani mai tarziu, in anul 2007.
KREDYT INKASO INVESTMENTS RO S.A., in calitate de operator de date cu caracter personal, efectueaza activitati de prelucrare a datelor cu caracter personal in conformitate cu legislatia aplicabila in materia protectiei datelor, necesare in vederea recrutarii si incheierii contractului de munca si conformarea cu obligatiile legislative si isi intemeiaza prelucrarea datelor pe obligatie legala si interes legitim. Procesul de recrutare nu implica realizarea de profile sau procese decizionale automate.
KREDYT INKASO INVESTMENTS RO S.A., precum si imputernicitii operatorului de date cu caracter personal KREDYT INKASO INVESTMENTS RO S.A., societati ce au ca obiect “activitati ale agentiilor de plasare a fortei de munca”, acreditate pe servicii de mediere a muncii, sau furnizori si parteneri contractuali pot colecta, prelucra si stoca urmatoarele categorii de date cu caracter personal: date de identificare, date de contact; conturi personale si profesionale de pe platforme de socializare, experienta profesionala, ocupatie, venit si/sau asteptari de venit, fotografie, adresa IP; orice alt tip de date care se pot corela pentru a duce la identificarea unei persoane si date care permit verificarea conditiilor de eligibilitate si de selectie aferente procesului de recrutare.
Datele cu caracter personal vor fi stocate in conditii de siguranta, iar legislatia in materia protectiei datelor cu caracter personal va acorda o serie de drepturi, precum: dreptul la informare, de acces la date, de rectificare, de stergere a datelor, la restrictionarea prelucrarii, la opozitie si de a va adresa ANSPDCP sau instantelor competente, in masura in care considerati necesar. Pentru mai multe informatii privind prelucrarea datelor cu caracter personal, va rugam sa accesati:
https://kredytinkaso.ro/docs/NOTIFICARE_PRIVIND_PRELUCRAREA_DATELOR_%C3%8EN_LEG%C4%82TUR%C4%82_CU_PROCESUL_DE_RECRUTARE.pdf
Publicat
19 Nov. 2024
Reactualizat
19 Nov. 2024
Expiră
19 Dec. 2024
Joburi similare
- 18 Nov. 2024
Consultant Call Center Colectare Debite - remote (de acasa)
CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES
Alexandria, Ploiesti, Calarasi și alte 2 orașe -
- 4 Nov. 2024
Agent call center cu franceza si engleza_birou Timisoara
Clarismart Consulting SRL
Timisoara4000 - 5000 RON net / lună