Agent call center colectare creante
Axfina Romania S.R.L.
3 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Locatie: Piata Sudului
Cerinte:
Cerinte:
- Absolvent studii medii sau superioare
- Abilitati excelente de comunicare
- Experienta in call center – ︆︄︅︃︎︈️︍︅︄︂︊︁︁︎︌︉︆︄︂︉︎︉︎︂︉︎︀️︊️︂︆︄︅︃︎︈️︍︅︄︂︊︁︁︎︌︉︆︄︂︉︎︉︎︂︉︎︀️︊️︂minim 1 an
- Experienta in colectare de creante reprezinta un avantaj
- Abilitati foarte bune de organizare (gestionarea timpului si fixarea prioritatiilor)
- Abilitati de relationare cu oamenii
- Capacitate de observatie si analiza comportamentala
- Persoane cu incredere in sine si atitudine pozitiva
Descrierea jobului
Responsibilitati:
Beneficii:
- Comunica telefonic cu clientii (inbound si outbound)
- Negociaza cu clientii si gestioneaza obiectiile acestora
- Dezvolta relatiile cu clientii ︁︈︂︂︇︂︀︉︁︀︁︁︃︇︉︂︄︅︉︁︀︂︃︃︉︆︆︄si realizeaza servicii de asistenta a acestora
- Evita utilizarea factorilor care afecteaza negativ comunicarea
- Utilizeaza tehnici de ascultare activa si feed-back
- Utilizeaza programe informatice
Beneficii:
- Salariu net: 3000 lei
- Bonus trimestrial in functie de performanta
- Tickete de masa 30 lei/zi
- Asigurare medicala
- Decont abonament transport
- Program de lucru: de luni pana vineri, in doua ture: 08:30 – 17:15 si 11:15 – 20:00
Descrierea companiei
AxFina România, parte a AxFina Holding, oferă o platformă de gestionare a creanțelor, folosind principiul digital-first.
Publicat
26 Nov. 2024
Reactualizat
26 Nov. 2024
Expiră
26 Dec. 2024
Joburi similare
-
-
- 25 Nov. 2024
Consultant Colectare Debite (Call Center) Bucuresti & Brasov
CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES
București, Brasov