Ag.Vanzari D2D Campina/Targoviste/Tulcea/Tecuci/Mioveni
NextGen Communications
6 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Aceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților.
Peste 6 luni de ︌︍︂︁︋︃︊︄︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎experiență în Vânzări
Cunoaşterea regulilor gramaticii limbii române.
Cunoştinţe tehnice generale despre domeniul companiei, cunoştinţe despre modul de utilizare şi funcţionare a serviciilor oferite de companie.
Bune cunoştinţe de operare PC-pachetul MS Office
_____
Facilitati de exprimare verbala si scrisa.
Abilitati de comunicare si negociere.
Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interactioneaza.
Abilitatea de a explica clientilor si abonatilor informatiile tehnice care sa determine intelegerea acestora.
Abilitatea de a reflecta imaginea dorita de companie in interactiunea cu clientii, abonatii.
Capacitate de focalizare pe detalii.
Capacitate de identificare si rezolvare de probleme; promptitudine in oferirea raspunsurilor la intrebarile clientilor, abonatilor.
Rigurozitate in indeplinirea atributiilor de munca.
Rezistenta la lucru in conditii de stres.
Prezentare placuta, tonul vocii cald si politicos.
Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt.
Peste 6 luni de ︌︍︂︁︋︃︊︄︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎experiență în Vânzări
Cunoaşterea regulilor gramaticii limbii române.
Cunoştinţe tehnice generale despre domeniul companiei, cunoştinţe despre modul de utilizare şi funcţionare a serviciilor oferite de companie.
Bune cunoştinţe de operare PC-pachetul MS Office
_____
Facilitati de exprimare verbala si scrisa.
Abilitati de comunicare si negociere.
Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interactioneaza.
Abilitatea de a explica clientilor si abonatilor informatiile tehnice care sa determine intelegerea acestora.
Abilitatea de a reflecta imaginea dorita de companie in interactiunea cu clientii, abonatii.
Capacitate de focalizare pe detalii.
Capacitate de identificare si rezolvare de probleme; promptitudine in oferirea raspunsurilor la intrebarile clientilor, abonatilor.
Rigurozitate in indeplinirea atributiilor de munca.
Rezistenta la lucru in conditii de stres.
Prezentare placuta, tonul vocii cald si politicos.
Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt.
Descrierea jobului
Crearea, menţinerea şi creşterea portofoliului de clienţi şi a valorii abonamentelor contractate, prin interacţiunea directă cu aceştia (telefonic, pe teren ︃︁︄︄︄︆︉︀︁︀︈︈︈︈︁︈︄sau în sediile companiei);
Oferirea suportului pentru soluţionarea problemelor contractuale precum şi promovarea ofertelor comerciale ale Companiei.
Realizarea targetului lunar şi a numărului de discuţii de vânzare pe zi. Respectarea routingului.
Oferă şi vinde clientului pachetul cel mai adecvat de produse şi servicii ale companiei, cu scopul de a satisface în mod optim nevoile acestuia precum şi de a creşte veniturile companiei.
Monitorizează situaţia clienţilor proprii, pentru a se asigura că acestora le- au fost instalate serviciile contractate.
Dezvolta o bună relaţie de lucru cu clienţii, păstrând permanent legătura cu aceştia pentru a găsi oportunităţi de creştere a vânzărilor.
Întocmeşte evidenta zilnică şi raportează către coordonatorul de vânzări fişele de cerere servicii, chestionarele şi formularele de feed-back efectuate.
Promovează imaginea Companiei păstrând o ţinută adecvată, prin discurs profesionist şi atitudinea orientată spre client.
Participa la programe de pregătire şi perfecţionare oferite de companie şi pune în practică cunoştinţele însuşite.
Oferirea suportului pentru soluţionarea problemelor contractuale precum şi promovarea ofertelor comerciale ale Companiei.
Realizarea targetului lunar şi a numărului de discuţii de vânzare pe zi. Respectarea routingului.
Oferă şi vinde clientului pachetul cel mai adecvat de produse şi servicii ale companiei, cu scopul de a satisface în mod optim nevoile acestuia precum şi de a creşte veniturile companiei.
Monitorizează situaţia clienţilor proprii, pentru a se asigura că acestora le- au fost instalate serviciile contractate.
Dezvolta o bună relaţie de lucru cu clienţii, păstrând permanent legătura cu aceştia pentru a găsi oportunităţi de creştere a vânzărilor.
Întocmeşte evidenta zilnică şi raportează către coordonatorul de vânzări fişele de cerere servicii, chestionarele şi formularele de feed-back efectuate.
Promovează imaginea Companiei păstrând o ţinută adecvată, prin discurs profesionist şi atitudinea orientată spre client.
Participa la programe de pregătire şi perfecţionare oferite de companie şi pune în practică cunoştinţele însuşite.
Publicat
31 Oct. 2024
Reactualizat
21 Nov. 2024
Expiră
30 Nov. 2024
Joburi similare
-
- 15 Nov. 2024
Agent Vanzari de Teren D2D Tulcea, Braila, Galati
Vodafone Romania
Braila, Galati, Tulcea2750 - 6000 RON net / lună