Candidatul Ideal
- Studii universitare;
- Minim 1 an experienta pe un rol similar;
- Cunostinte de legislatie a muncii;
- Atentie la detalii;
- Abilitati de comunicare si relationale;
- Abilitati de a lucru sub presiune;
- Engleza – nivel avansat;
- Nivel avansat Microsoft Office;
- Flexibilitate, capacitate de adaptare la nou.
Certificări tehnice/profesionale necesare:
- Certificat de Inspector Resurse Umane – constituie avantaj.
Descrierea jobului
- Ofera asistenta de HR managerilor si angajatilor din companie, utilizand canalele AskHR, asigurandu-se de rezolvarea corecta si in timpul agreat a tuturor solicitarilor, urmand politicile si procedurile interne.
- Actioneaza ca prim punct de contact pentru angajati, oferind consultanta de HR pentru situatii referitoare la politicile si procedurile de HR.
- Utilizeaza sistemul de ticketing pentru a loga, monitoriza si rezolva cazurile primite, astfel incat sa poata fi masurata performanta serviciului oferit.
- Monitorizeaza periodic indicatorii proprii de performanta si face modificarile necesare pentru a imbunatati calitatea de timpul de raspuns pentru cazurile gestionate.
- In baza feedback-urilor primite din partea angajatilor si managerilor, face recomandari pentru imbunatatirea proceselor si politicilor de HR.
- Mentine informatia despre procesele si procedurile de HR actualizata si corecta- in portalul intern de Resurse Umane.
- Proceseaza si actualizeaza datele din sistemele de HR, mentinerea constanta a acuratetii datelor
- Emite, copiaza, indosariaza si arhiveaza documente specific HR;
- Asigura atingerea nivelului de calitate a serviciilor aplicabile Administrarii serviciilor HR.
Descrierea companiei
Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.
La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.
De ce Vodafone?
Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării; Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă; Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon; Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume; Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.
Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.
Alatură-te astăzi companiei Vodafone Romania!
Together we can !