Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Administratori - Centrul de Inovare si Proiectare Urbană Sector 6

SECTORUL 6 AL MUNICIPIULUI BUCUREȘTI
3 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

Anunț privind selecția candidaților pentru rolurile de
Administratori
ai Centrului de Inovare si Proiectare Urbană Sector 6 SRL
Primăria ︁︀​︂︃︃​︈︃​︁︃︀Sector 6 anunţă derularea procedurii de selecție a candidaților pentru rolurile de Administratori ai Centrului de Inovare si Proiectare Urbană Sector 6 S.R.L.
În conformitate cu prevederile OUG nr. 109/2011, modificată și aprobată prin Legea nr. 187/2023 privind Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, S.C. George Butunoiu Group S.R.L. a fost selectat pentru a-i oferi asistență în procesul de recrutare a Administratorilor.

A. Criteriile obligatorii de calificare care vor sta la bază selecției sunt:
a. studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul științelor inginerești, sociale, juridice, economice sau în domeniul de activitate al societății; (pentru absolvenții sistemului Bologna, diplomă de licență va fi însoțită obligatoriu de diplomă de master; conform legii nr. 1/2011 privind educația națională, absolvind studii superioare de lungă durată în perioada anterioară aplicării sistemului Bologna, diplomă de licență este echivalentă cu diplomă de studii universitare de master în specialitatea absolvită)
b. minimum 7 ani experiență în domeniul studiilor superioare absolvite;
c. minimum 2 ani de experiență în poziții de conducere (în societăți publice, societăți private, regii autonome, autorități sau instituții publice);
d. cunoașterea limbii române (scris/vorbit);

B. Principalele criterii de selecție sunt:
e. experiență într-un domeniu de activitate relevant pentru obiectul de activitate al Centrului de Inovare si Proiectare Urbana Sector 6 SRL (lucrari de constructii, inginerie, activitati de intretinere peisagistica);
f. experiență în managementul proiectelor în domeniul tehnic;
g. cunoaștere aprofundată a procesului de management strategic;
h. experiență în relația cu autoritățile publice locale și centrale din România, precum și cu autoritățile din domeniul de funcționare a societății;
i. managementul capitalului uman - cunoștințe și experiență de management strategic al resurselor umane pentru a asista societatea la evaluarea strategiilor de resurse umane ale societății;
j. o bună înțelegere a sistemului legal și a mediilor legale și reglementare în care operează societatea;
k. constituie avantaj cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională;
l. se vor puncta suplimentar studiile aprofundăte, masterat, MBA, diplomă de doctorat;

m. reputație personală și profesională ireproșabilă;
n. cunostinte de guvernanță corporativă
o. competențe personale de:
Comunicare: abilitatea de a construi bune rețele și relații în cadrul și în afara organizației pentru a putea influența deciziile și rezultatele în vederea beneficiului organizației și pentru o viitoare realizare a scopurilor acesteia;
Managementul conflictului: capacitatea de a transforma conflicte în oportunități pentru rezolvarea creativă a problemelor și luarea deciziilor;
Relații interpersonale: relaționează cu succes cu alții în diverse grupuri și situații, promovând relațiile armonioase de lucru;
Negociere: eficient/ă în negocierea de înțelegeri care obțin rezultatele dorite, într-o manieră ce demonstrează respect și integritate.

Modul de depunere a candidaturii: Candidații vor depune în format fizic, până în data de 18.10.2024, cel târziu la ora 13.00 inclusiv, următoarele documente necesare pentru înregistrarea candidaturii, pe suport hârtie, în plic închis și sigilat, pe care se va menționa: „Procedura de selecție Administratori - Centrul de Inovare si Proiectare Urbana Sector 6 SRL, Nume și Prenume Candidat”, la sediul Primăriei Sectorului 6: Bucuresti, Sector 6, Calea Plevnei nr. 234, Biroul Unic. Documentele vor fi depuse la Registratura generală, între orele 09.00 - 15.30 de luni până joi, sau vineri între orele 09.00 - 13.00. Dosarele vor fi transmise ulterior secretarului comisiei de selecție. Candidaturile ajunse la registratura generală după data de 18.10.2024 ora 13.00 nu vor mai fi luate în considerare.
Important: În paralel se vor trimite aceste documente scanate pe e-mail la adresa ca-cipus6@georgebutunoiu.com. În e-mail la subiect se va mentiona Procedura de selecție pentru Administratori - Centrul de Inovare si Proiectare Urbana Sector 6 SRL, nume și prenume candidat. Se vor atașa documentele necesare pentru depunerea candidaturii conform listei de mai jos, scanate în format PDF, maximum 5 Mb. În cazul în care se depășește limită maximă de dimensiune combinată a fișierelor (atașamente), se vor trimite două emailuri (exemplu: Procedura de selecție pentru Administratori - Centrul de Inovare si Proiectare Urbana Sector 6 SRL, nume și prenume candidat - Partea I; Procedura de selecție pentru Administratori - Centrul de Inovare si Proiectare Urbana Sector 6 SRL, nume și prenume candidat - Partea II), urmand a primi confirmare de primire pe e-mailul de pe care au fost transmise documentele. De asemenea, se pot trimite link-uri conținând documentele necesare, partajate prin intermediul site-urilor de transfer de documente (de tip WeTransfer):
- Opis;
- Cerere înscriere; (cerere înscriere ­ - https://www.primarie6.ro/primarie_sector6/guvernanta/concursuri);
- Curriculum Vitae în limba română;
- Cazier Judiciar și Cazier Fiscal;
- Două scrisori de recomandare, care să conțină numele și datele de contact ale persoanelor care oferă referințele;
- Copie a actului de identitate;
- Copii conforme cu originalul ale actelor de studii;
- Copii ale documentelor care atestă experiența profesională (extras Revisal/ copie carnet de muncă, contracte de mandat/management, adeverințe eliberate de angajatori/ fișele de post pentru posturile relevante ca experiență etc.);
- Adeverință de la medicul de familie cu mențiunea „APT”;
- Declarație pe proprie răspundere cu privire la vechimea în muncă și pozițiile de conducere (Declaratia 1 ­ – https://www.primarie6.ro/primarie_sector6/guvernanta/concursuri);
- Declarație pe propria răspundere privind neîncadrarea în situația de desfacere a contractului de muncă/activități frauduloase (Declaratie 2 – https://www.primarie6.ro/primarie_sector6/guvernanta/concursuri);
- Declarație pe proprie răspundere privind autenticitatea diplomelor de studii prezentate în copie (Declaratie 3 – https://www.primarie6.ro/primarie_sector6/guvernanta/concursuri).
- Declaratie privind consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal (Declaratia 4 – https://www.primarie6.ro/primarie_sector6/guvernanta/concursuri).
- Declarație privind statutul de Administrator Independent (Declaratia 5 - https://www.primarie6.ro/primarie_sector6/guvernanta/concursuri).
Prin transmiterea aplicației, candidații își dau acordul implicit ca datele lor personale să fie procesate în scopul procedurii de recrutare și selecție. La finalul procesului de selecție, documentele candidaților care nu vor fi confirmați pe funcție vor fi returnate solicitanților la cererea acestora în termen de 30 de zile sau distruse după trecerea celor 30 de zile.

Toate documentele depuse în copie vor fi certificate conform cu originalul de către aplicant.
Toate documentele cerute sunt obligatorii pentru validarea candidaturii. În cazul dosarelor incomplete, se vor acorda 24 de ore de la informarea candidatului despre documentele lipsă pentru remedierea situației, după care candidatura va fi invalidată în cazul în care nu se vor efectua completările solicitate.
Candidații selectați pe lista scurtă sunt obligați să se prezinte la proba de interviu cu membrii Comisiei de Selectie cu originalele actelor depuse în copie la dosar.
Eventualele cereri de clarificări se depun la fel ca și dosarele de candidatură în termen de maximum 24 de ore de la primirea rezultatelor, cu răspuns în maximum 3 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii, la adresa de corespondență a Primăriei Sector 6: Bucuresti, Sector 6, Calea Plevnei nr. 234, Biroul Unic. Documentele vor fi depuse la Registratura generală , între orele luni – joi 09.00 - 15.30, vineri 09.00 - 13.00.
Notă: acest anunț a fost publicat în presa din România, pe o platformă de recrutare online, pe site-ul societății Centrul de Inovare si Proiectare Urbana Sector 6 SRL și pe site-ul autorității tutelare.

Descrierea companiei

Centrul de Inovare si Proiectare Urbana Sector 6 SRL este o societate cu răspundere limitată, cu capital integral public, având unic asociat Sectorul 6 al municipiului București prin – Consiliul Local Sector 6, persoană juridică de drept public, având capacitate juridică deplină și patrimoniu propriu.

MISIUNEA Centrului de Inovare și Proiectare Urbană Sector 6 SRL este de a dezvolta și implementa soluții inovatoare pentru dezvoltarea și îmbunătățirea mediului public urban.
VIZIUNEA Centrului de Inovare și Proiectare Urbană Sector 6 SRL este de a crea un Sector 6 sustenabil, inteligent și prietenos cu mediul înconjurător, prin dezvoltarea unor soluții inovatoare: ne dorim să dezvoltam și sa implementam soluții inovatoare care să rezolve problemele public urbane și să îmbunătățească calitatea spatiului public urban din Sectorul 6 prin utilizarea tehnologiilor noi și inteligente, precum și prin abordări creative.
Publicat 18 Sept. 2024 Reactualizat 18 Sept. 2024 Expiră 18 Oct. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.