Administrator Sistem
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cunostinte avansate in Sisteme de operare (Windows 10, Windows 7), aplicații suita Microsoft Office, aplicatii anti-virus, aplicații editare grafica;
Cunostinte de limba engleza.
Descrierea jobului
Administrarea aplicatiilor informatice pe statiile de lucru ale utilizatorilor;
Preluarea si solutionarea ︃︁︄︄︁︀︂︁︅︆tichetelor de Help Desk.
Flexibilitate:
decide impreuna cu managerul si fii prezent fizic la birou maxim1 zi/saptamana;
hybrid la noi e ceva firesc!
Echilibru viață personală/viața profesională:
pana la 30 de zile de concediu de odihnă/an, in funcție de experiența de lucru;
zile libere plătite pentru evenimente speciale din viața ta;
birthday off – zi liberă pentru a-ți celebra aniversarea cu cei dragi;
zi liberă pentru evenimente personale neprevăzute;
zi liberă pentru examene – suntem alături pentru performanța ta;
asigurare medicală – pentru că un simplu abonament medical nu acoperă întotdeauna nevoile de sănătate; la noi, tu alegi furnizorul, dintre cei mai mari din piață;
asigurare împotriva accidentelor– depășim împreuna chiar și momentele cele mai dificile;
seminarii de wellbeing– îi aducem pe specialiști sa îți dea cele mai bune informații.Avantaje financiare13 salarii/an, indiferent când te alături echipei (calculat pro rata);
sustinere financiară pentru evenimente speciale;
costuri preferențiale la servicii și produse bancare;
tichete de masă.
Training și dezvoltare:
program de integrare ca să te simți in largul tău chiar dacă nu ai lucrat încă in sistemul bancar;
un Buddy dedicat – cei mai experimentați și entuziaști colegi te vor însoți si îndruma in primele săptămâni alături de noi;
plan de training – stabilește cu managerul tău ce traseu de învățare ți se potrivește;
acces la nenumărate sesiuni de training online;
abonament la Bookster, un prieten apropiat;
o platformă internă de comunicare, să poți comunica și informal cu colegii tăi.
Demersul de recrutare se desfasoara in baza prelucrarii datelor cu caracter personal, conform informatiilor detaliate in informarea privind prelucrarea datelor in procesul de recrutare, pe care o regasiti pe site-ul Alpha Bank Romania (https://www.alphabank.ro/despre-noi/cariere).
Descrierea companiei
Alpha Bank este unul dintre cele mai mari grupuri financiar-bancare din Grecia, cu o prezenta internationala si mai mult de 14,000 angajati in Grecia si peste hotare. Avand o retea ce depaseste 1,000 unitati in Grecia si una dintre cele mai mari rate de adecvare a capitalului din Europa, Alpha Bank Group ofera o gama larga de servicii financiare pentru clientii din segmentele retail, IMM si corporate, incluzand carduri de credit, managementul activelor, produse si servicii de investment banking, asigurari, brokeraj, leasing si factoring. De la infiintarea sa in anul 1879, Alpha Bank sustine clientii din ariile retail si business, contribuind astfel la economia tarii.
Alpha Bank Romania, ca membru al Alpha Bank Group, este o institutie financiara situata in topul primelor zece banci din tara, cu o prezenta nationala de mai mult de 25 de ani. Banca ofera o gama variata de servicii si produse inovatoare pentru clientii din segmentele retail, IMM si corporate, concomitent cu furnizarea know-how-ului si experientei necesare implementarii planurilor pentru clientii sai.