Candidatul Ideal
Suntem în căutarea unui Administrator Rute entuziast și dedicat care să se alăture echipei noastre dinamice, din cadrul Departamentului Transport!
Rolul principal al acestui post este de a stabili rutele de transport și intervenție, folosind aplicațiile interne și de a monitoriza echipajele aflate pe traseu, în vederea respectării rutelor și a timpilor de intervenție agreați cu clieții externi.
Dacă ești interesat de postul nostru, te invităm să aplici!
Candidatul ideal are:
Rolul principal al acestui post este de a stabili rutele de transport și intervenție, folosind aplicațiile interne și de a monitoriza echipajele aflate pe traseu, în vederea respectării rutelor și a timpilor de intervenție agreați cu clieții externi.
Dacă ești interesat de postul nostru, te invităm să aplici!
Candidatul ideal are:
- studii medii finalizate sau studii superioare în curs de finalizare;
- bune aptitudini de planificare și organizare a activității;
- abilități de prioritizare și gestionare a mai multor activități simultan;
- abilități analitice, cu orientare spre rezultate;
- bune abilități de comunicare și colaborare și identificare a soluțiilor
- disponibilitate de lucru în ture – de zi și de noapte pe formatul 12/24, 12/48, deoarece activitatea de rutare presupune prezența în ture 24/7
- cunoștințe avansate de MS Office
Descrierea jobului
Responsabilități:
Avantaje și beneficii:
Dacă te vei alătura echipei noastre, îți oferim:
- utilizarea corectă și eficientă a aplicațiilor ce implică procesul de rutare – de exemplu Transvision Fleet Planner (TFP) si Safe Fleet (GPS), Casier Back Office (CBO);
- actualizarea datelor din aplicațiile utilizate privind Centrele de Procesare, HUB-urile, punctele de transbordare, cât și componența și disponibilitatea echipajelor;
- comunicarea cu Coordonatorii Transport/ Analiștii Transport/ persoana responsabilă de activitatea de Transport din Centrele de Procesare în vederea asigurării disponibilității echipajelor pentru rutele de transport și intervenție conform planificărilor stabilite;
- stabilirea rutelor de transport pe baza comenzilor remitere/ colectare/ materiale/ fonduri, alimentări ATM/ APT/ MFM, a intervențiilor tehnice la ATM/ APT/ MFM primite de la clienți, și transbordări utilizând aplicațiile Transvision Fleet Planner (TFP) si Safe Fleet (GPS), Casier Back Office (CBO);
- optimizarea și eficientizarea rutelor de transport, urmărirea incadrării planificării comenzilor de transport în SLA-ul agreat, precum și efectuarea intervențiilor tehnice în SLA-ul agreat;
- menținerea legăturii cu echipajele din teren și monitorizarea evenimentelor rutiere în care sunt implicate echipajele CIT One, precum și orice alt incident survenit în aria de transport
- repartizarea comenzilor de transport pe rutele din proximitate, în situația apariției unui incident pe ruta inițială;
- monitorizarea rutelor de transport, volumul comenzilor alocate pe rute și a timpilor de efectuare a rutelor;
- informarea Departamentului Suport Clienți despre posibilele întârzieri sau incidente survenite în activitatea de transport valori și intervenție tehnică;
- raportarea zilnică a comenzilor ratate și motivele neefectuării comenzilor aflate pe rutele de transport si intervenție tehnică
Avantaje și beneficii:
Dacă te vei alătura echipei noastre, îți oferim:
- salariul tarifar ce va fi completat de bonusul de performanță obținut în urma evaluării anuale, dar și de alte sporuri si beneficii
- sporuri în funcție de timpul lucrat: spor de ore suplimentare, spor de noapte, spor de week-end, spor pentru Sărbători Legale
- tichete de masă
- cadouri de Paște, Crăciun, 8 Martie, 1 iunie
- asigurare medicală, pensie facultativă, indemnizatie creșă, indemnizație pensionare
- program de lucru hibrid
- zi liberă plătită cu ocazia zilei de naștere
- concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - de la 21 zile lucrătoare până la 27 zile lucrătoare anual
- oportunități de dezvoltare și promovare
- locație accesibilă, într-un complex de birouri nou construit, cu acces facil la metrou și transport de suprafață
- mediu de lucru plăcut și bine organizat, cu toate instrumentele necesare pentru a face performanță
Descrierea companiei
Fondată în 2009, CIT One este o companie specializată în gestionarea numerarului și a valorilor în România.
Ne dedicăm să oferim servicii de înaltă calitate pentru procesarea și stocarea valorilor, asistență tehnică pentru ATM-uri, transport de valori și soluții pentru depunerea numerarului.
CIT One colaborează cu jucători importanți din diverse industrii, inclusiv bănci, farmacii și magazine de proximitate, oferindu-le soluții personalizate și sigure pentru toate nevoile lor de gestionare a numerarului.