Adjunct manager magazin - PENNY Afumati (Ilfov)
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- ai finalizat studii medii (studii superioare – constituie avantaj);
- ai experienta si cunostinte in domeniul comertului/retail – acest lucru contituie avantaj;
- ai cunostinte de baza privind utilizarea calculatorului: Word, Excel;
- esti disponibil sa lucrezi in ture organizate pe durata intregii saptamani: dimineata si dupa-amiaza, iar cand tura ta va fi in weekend primesti un spor suplimentar;
- iti place sa ai autonomie si esti indreptat catre gasirea unor solutii potrivite;
- ai o minte analitica, iar orientarea catre cifre si analize de date te caracterizeaza;
- esti o persoana careia ii place sa puna lucrurile la punct in cele mai mici detalii;
- esti o persoana responsabila si orientata spre rezultate;
- ai rezistenta la efort si un ritm alert de lucru;
- ai cunostinte de limba engleza nivel mediu – de preferat;
Descrierea jobului
Suntem aici ca, impreuna cu tine, sa ajutam clientii si sa cream o atmosfera placuta in magazinele noastre.
Rolul acesta presupune sa:
- coordonezi echipa si sa reprezinti managerul de magazin in lipsa acestuia;
- mentii standardele de calitate PENNY: magazin curat, ordonat, aprovizionat;
- participi activ in gestiunea corecta si eficienta a produselor din magazin;
- preiei si gestionezi valori banesti si intocmesti documentele contabile;
- te asiguri ca principiile de vanzare sunt implementate corespunzator in magazin;
- planifici activitatile si timpul de lucru al colegilor din echipa oferind feedback constant;
- fii responsabil cu aprovizionarea marfurilor la raft;
- preiei si gestionezi solicitarile si eventualele reclamatii ale clientilor;
- detii un rol activ in activitatea zilnica din magazine;
- sa construim impreuna o relatie deschisa cu clientii nostri, astfel incat sa le oferim din energia si dinamismul nostru;
- sa ajutam la organizarea mai buna a magazinului, cu ajutorul rezistentei la efort si a ritmului alert de lucru al echipei;
- Pachet salarial, format din salariu fix si bonusuri (de performanta, de retentie/reducere a fluctuatiei, de grija privind prospetimea produselor);
- Tichete de masa acordate sub forma de card, Tichete cadou cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun;
- Spor de 100% pentru zilele de sarbatori legale lucrate;
- Spor de 50% pentru zilele de weekend lucrate;
- Asigurare medicala privata;
- Traininguri si formari profesionale;
- Acces la biblioteca Bookster, de unde se pot imprumuta carti in mod gratuit;
- Zile suplimentare pentru concediu de odihna. Pornim de la 22 de zile de concediu si numarul de zile de concediu creste in functie de vechimea in companie;
- Zi libera platita de ziua ta de nastere;
- Voucher pentru rechizite scoala si pentru scutece nou nascuti.
Ne poti transmite aplicatia, folosind dispozitivele electronice din cadrul magazinelor, accesand pagina de cariere https://cariere.penny.ro/ sau la adresa de e-mail: job@penny.ro.
Pentru mai multe informatii legate de procesarea datelor personale, te rugam sa accesezi pagina web www.penny.ro - "Politica de confidentialitate".
Descrierea companiei
Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.
Îți prezentăm PENNY:
PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.
PENNY Romania deja înseamnă:
>300 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) >5500 de angajați Sediul central al companiei, din Ștefăneștii de Jos
Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.
Ce spun colegii noștri despre PENNY?
„Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]
„Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]
În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.
Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.
În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.
Pentru mai multe informatii legate de procesarea datelor personale, va rugam sa accesati pagina de web penny.ro - "Politica de confidentialitate" [https://www.penny.ro/pagina/confidentialitate]