Accounting Specialist (with coordination resp.)
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- 5+ years' of experience in a similar role or in a senior financial leadership position;
- Bachelor’s degree in Accounting, Finance, or Economics or equivalent experience;
- Understanding of tax regulations and compliance;
- Very good professional financial-accounting and legislative knowledge;
- Fluent in English;
- Knowledge of SAP;
- Experienced user of Excel is a must;
- Advanced computer skills.
Professional Competencies
- High standards of business ethics and professional conduct.
- Strong analytical and problem-solving skills.
- Capacity to organise time and plan actions effectively to meet deadlines.
- Strong communication and interpersonal skills.
- Perseverance and results orientation.
- Professional integrity and strong ethical spirit.
Descrierea jobului
Responsibilities
- Organizes, guides, ︁︀︂︃︃︇︁︆︄leads, controls and is responsible for the efficient development of the financial-accounting activity of the company in accordance with the legal provisions in force.
- Supervises and participates in the preparation of monthly financial statements and financial reports.
- Proactively performs preventive quality controls and initiates corrective actions when necessary.
- Performing monthly closing of statutory books and submitting statutory financials statements to local authorities
- Prepare financial statements VAT declaration, corporate income tax returns, statements, other declaration/reports for local tax authorities.
- Ensures the timely fulfillment of the company's obligations towards the state budget and third parties in accordance with the legal provisions in force.
- Informed about all new financial and tax related regulations.
- Performs various reports, financial, fiscal, declarations, in relation with Group Companies.
- Fulfils also other professional tasks in direct relation with the activity provided in the company, upon the request of line manager.
- Cooperate with external parties (banks, leasing, statistic etc), tax authorities, auditors.
- Preparation of external audit and external financial reports.
- Manages the deployment and maintenance of new accounting, inventory, receivables, and other related procedures and controls.
Descrierea companiei
Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.
Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate în peste 29.000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus în primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri.
"MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.
Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipă de peste 2.000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.
Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru o carieră de succes în vânzări.
De ce să lucrezi pentru noi?
- Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
- Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste și pasionate;
- Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
- Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizițioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
- Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.