Accountant
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Să participi la procesarea datelor şi la întocmirea evidenţelor specifice în cadrul departamentului financiar-contabil în conformitate cu responsabilităţile alocate.
Descrierea rolului
La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.
Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcini repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale.
Ce ne dorim de la tine:
- Absolvent studii universitare economice
- Cunoştinţe de contabilitate
- Atenţie la detalii
- Bune aptitudini de comunicare şi relaţii personale
- Abilitatea de a lucra cu termen limită
- Experienţă în domeniul financiar – bancar
- Limba engleză – nivel mediu
Descrierea jobului
- Înregistreazi corect și la timp facturile de servicii și bunuri emise de furnizorii interni și ︁︀︂︃︃︈︃︀externi;
- Predai facturile de servicii și bunuri emise de furnizorii interni și externi la plata în termenele de plată menționate pe facturi;
- Te asiguri că detaliile de înregistrare a facturilor furnizate de departamentele interne sunt în conformitate cu cerințele de raportare a grupului (referitoare la tipul de cheltuială, locație, locație fizică, centru de cost, titular de buget, etc.) precum și cu alte instrucțiuni furnizate de conducătorul departamentului contabilitate și raportare;
- Te asiguri de respectarea procedurilor interne de achiziții cu privire la aprobarea facturilor pentru plată;
- Ții evidența ajustărilor de costuri pentru facturi nesosite (accruals) primite de la departamente;
- Te asiguri că situațiile lunare pentru ajustările de costuri sunt completate corect și complet de către departamentele care le furnizează;
- Produci lunar reconcilierea soldurilor pe furnizori și clienți din aria de activitate, între balanța statutară și balanța de management, identifică diferențele, sesizează persoanele responsabile cu corectarea lor, se asigură că diferențele sunt corectate;
- Reglementarea lunara a pozitiilor deschise pe furnizori si clienti din aria de activitate pe statutar si management;
- Inregistrarea deconturilor;
- Te asiguri de decontarea in timp util a avansurilor acordate salariatilor in conformitate cu procedura interna a societatii;
- Reconciliază soldurile conturilor de furnizori și efectuează periodic confirmări de solduri cu aceștia;
- Întocmeşti situaţii şi rapoarte soliciatate de superiorii ierarhici şi/sau prin procedurile interne ale societăţii
Iată beneficiile pe care le vei avea:
- Un abonament medical la una dintre clinicile colaboratoare, Regina Maria sau Medicover;
- Card de tichete de masă, cu o valoare de 30 lei per tichet;
- Posibilitatea de a lucra într-un sistem hybrid;
- 21 de zile de concediu, la care se adaugă 4 zile suplimentare de wellbeing;
- Zile libere pentru senioritatea în companie;
- Jumătate de zi liberă acordată cu ocazia zilei tale de naștere ;
- Beneficii financiare acordate pentru evenimente deosebite;
- Bookster;
- Reduceri la diverși parteneri (Orange, Samsung, clinici stomatologice, instituții bancare)
- Un birou modern și prietenos, aflat în centrul orașului, la câțiva pași de Parcul Tineretului
Te vei bucura și de programe de dezvoltare personală și profesională:
- Program de induction: 3 luni de învățare pe rol, traininguri aplicate și Buddy alocat pentru o integrare facilă pe rol;
- Program de mentoring: sesiuni de dezvoltare cu profesioniști relevanți în diverse domenii de Expertiză;
- Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare;
- Traininguri și oportunități de dezvoltare: cursuri pe teme variate prin Academia Provident, traininguri tehnice, programe de creștere și promovare a talentelor.
Descrierea companiei
Provident Financial România este o instituție financiară nebancară, parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), prezent în 9 țări, pe 3 continente. În România, Provident este prezent din 2006, iar de atunci a acordat împrumuturi de valoare mică, pe termen scurt, pentru peste 1,2 milioane de români.
Rolul asumat al Provident este de a susține incluziunea financiară prin crearea unui istoric de creditare și de a oferi cu responsabilitate oamenilor din toate păturile sociale acces la o formă de finanțare flexibilă și transparentă. Prin crearea unui istoric de credit, clienții Provident au apoi posibilitatea refinanțării creditului în condiții mai avantajoase sau chiar să obțină credite mai mari, cu care să își poată împlini planuri mari, precum cel de a avea o casă, de exemplu. Provident oferă acces la finanțare unei categorii de clienți care uneori este trecută cu vederea de alți creditori.
Reprezentanții Provident pot ajunge în aproape orice colt al țării, sunt membri respectați în comunitate și oferă – pe lângă soluții de finanțare simple, corecte și transparente – înțelegere și responsabilitate în relația cu clienții. În comunitate, Provident dezvoltă și susține proiecte de responsabilitate socială – programe de educație financiară, dezvoltarea tinerelor talente, sprijinirea grupurilor defavorizate.
Poți afla mai multe despre noi, cu un click aici : https://www.provident.ro/transparent.
În cazul în care vei aplica pentru un rol, te informăm că iți vom prelucra datele personale strict în scopul recrutării pentru poziția respectivă. Detalii vei găsi aici: https://www.provident.ro/politica-datelor-cu-caracter-personal-cariere