Candidatul Ideal
- Atitudine proactivă;
- Excelente abilități de organizare și task-management;
- Excelente abilități de comunicare și negociere;
- Deschidere spre a învăța informații despre domeniul fotovoltaicelor, a reglementărilor în vigoare și a proceselor interne;
- Spirit de echipă;
- Cunoștințe IT: Pachet Microsoft Office;
- Absolvent de studii superioare;
- Experiența în domeniul fotovoltaicelor nu este obligatorie, dar constituie avantaj.
Descrierea jobului
Descrierea jobului:
8 ore pe zi, Luni-Vineri;
Ce îți oferim?
- Menține relația cu clienții existenți și cei noi;
- Acționarea ca principal punct de contact între clienți și echipele interne, asigurând fluxul informațiilor între părțile implicate;
- Se asigura că nevoile clientului sunt înțelese și rezolvate la timp;
- Dezvoltarea unei înțelegeri aprofundate a nevoilor și cerințelor clienților și pregătirea de soluții personalizate pentru aceștia;
- Este la curent cu noutățile și reglementările în vigoare impuse de ANRE sau alte organisme de reglementare;
- Asigură managementul oamenilor din subordine;
- Monitorizează competiția.
8 ore pe zi, Luni-Vineri;
Ce îți oferim?
- Pachet salarial motivant și competitiv + bonuri de masă;
- Posibilitatea de a lucra alături de o echipă tânără, ambițioasă și dinamică.
Descrierea companiei
Enesa este o companie specializată în furnizarea de echipamente și soluții complete pentru producția de energie electrică din surse regenerabile, obținută prin intermediul sistemelor fotovoltaice. Echipa tânără de specialiști vine în întâmpinarea nevoilor clienților, prin intermediul soluțiilor fotovoltaice personalizate pe care le oferă. Totodată, compania militează pentru educarea și informarea clienților cu privire la soluțiile de eficiență energetică pe care aceștia le au la îndemână, crezând cu tărie în dreptul fiecăruia la energie ieftină, sigură și curată.
Joburi similare