Account Manager
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Skill-uri necesare:
Atitudine proactiva: Te implici si anticipezi nevoile celorlalti.
Time management: Poti sa iti prioritizezi sarcinile si sa respecti termenele limita.
Abilitati de problem solving: Depasesti cu usurinta provocarile.
Atentie la detalii: Esti atent(a) la toate aspectele, mici si mari, ale proceselor.
Rabdare si adaptabilitate: Te descurci sa lucrezi cu diverse tipuri de oameni si situatii.
Abilitatea de a lucra in echipa si autonom: Te simti confortabil sa lucrezi atat independent, cat si in echipa.
Ai cunostinte de operare PC si abilitati de baza in utilizarea aplicatiilor Word si Excel.
* Experienta anterioara de lucru in agentii de ticketing reprezinta avantaj, dar nu e obligatorie, atat timp cat te potrivesti cu descrierea jobului si ai aptitudinile necesare.
Descrierea jobului
- Raspunzi nevoilor colaboratorilor nostri(organizatori de evenimente) si le oferi solutii optime personalizate.
- Oferi suport echipei de Client ︁︀︂︃︃︉︉︁︂︈Service, preluand cerintele venite prin diverse canale (ticketing, telefonic, mail).
- Realizezi si gestionezi contractele si documentele interne, asigurandu-te ca cerintele contractuale sunt indeplinite.
- Transmiti documentele necesare catre Direcțiile de Taxe și Impozite Locale, precum și către colaboratori.
- Participi la publicarea evenimentelor pe site-ul iabilet.ro si la activitatile conexe.
- Mentii legatura constanta cu clientii si colaboratorii, asigurand o comunicare eficienta.
- Participi la raportarea eventualelor erori de sistem sau tool-uri de lucru, contribuind astfel la imbunatatirea proceselor.
Beneficii:
- bonuri de masa
- abonament medical la clinica privata
- abonament la sala
- dental plan
- echipa tanara si un mediu de lucru placut
- training-uri si dezvoltare profesionala continua
Descrierea companiei
iaBilet.ro, lider de piata in ticketing in Romania. Ne-am convins că piata are nevoie de un serviciu corect de ticketing electronic si desi toti ne ziceau ca piata e ocupata, am ajuns lideri in cativa ani prin multa munca, pasiune si dedicare. Solutia e simpla: am crezut in ce facem, ne-am dedicat total si am vrut sa reusim.
iaBilet lucreaza acum cu peste 4.000 de companii si vinde peste 4 milioane de bilete pe an. In fiecare zi pe site gasesti 2.000 de bilete la vanzare din peste 160 de orase dar si din cateva tari din Europa.
Am pus accentul pe tehnologie, pe varietatea de metode de plata, pe rapiditate si seriozitate dar mai ales pe relatiile cu clientii atat B2B cat si B2C. Si pentru ca am crescut de cateva ori de la an la an fara oprire, e momentul sa facem fata cresterii ca un business responsabil si sa continuam sa ne extindem construind sau intarind departamente separate pentru fiecare componenta a business-ului mai ales ca suntem lideri de piata.
Avem nevoie alaturi de noi de colegi cu care sa infaptuim viziunea despre cum va arata piata de ticketing in urmatorii 5 ani. Ieri am calatorit in viitor, am vazut ce trebuie facut, e momentul sa continuam ce am inceput.