Account Manager
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Diploma de licenta;
- Alte cursuri de pregatire, preferabil de vanzari;
- Permis de ︁️︊️︆︇︆︇︂︆︄︄︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎conducere categoria B;
- 1-2 ani experienta in vanzari;
- 1 an experienta in vanzari directe, B2B (O mai mare experienta in vanzari poate substitui cerintele legate de cursuri si certificari);
- Cunostinte limba engleza;
- Abilitati de PC: Word, Excel, Power Point, E-mail;
- Abilitati de vanzare si negociere: folosesti o abordare structurata pentru a atinge acorduri benefice pentru client si pentru Vodafone;
- Abilitati de vanzare de solutii IoT & ICT.
Ce iti oferim?
Alătură-te echipei Vodafone și bucură-te de:
- Un regim de lucru hibrid;
- Masina de serviciu;
- Abonament nelimitat (voce și date) pentru telefonul tău & voucher pentru un telefon de ultimă generație;
- Discount-uri speciale la produsele Vodafone și oferte Friends & Family;
- Asigurare medicală, de viață și pentru intervenții chirurgicale;
- Un plan de asigurări și pachete medicale suplimentare pentru tine și familia ta;
- Tichete de masă pentru cumpărături sau un prânz fun cu colegii la birou;
- Abonament Bookster pentru lecturi nelimitate;
- Tarife preferențiale la sala de sport;
- Programe de dezvoltare profesională și leadership;
- Evenimente interne de Wellbeing & Recognition;
- Extra-zile de concediu pentru evenimente speciale.
Descrierea jobului
- Gestionarea relatiilor de business cu clientii corporate in scopul de a creste vanzarile Vodafone ︁︀︂︃︃︇︂︁︃︁︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂si profitabilitatea clientilor;
- Cresterea cotei de piata si aducerea de plus valoare prin depasirea targeturilor, sustinuta de asigurarea unei experiente bazata pe incredere si parteneriat.
Dezvoltare clienti:
- Dezvoltarea conturilor MLE cu caracter dual din baza Vodafone;
- Monitorizarea activitatii competitiei si tendintelor pietei in vederea sustinerii cresterii continue a pozitiei Vodafone ca Partener de tehnologie;
- Construirea relatiilor puternice, de lunga durata cu clientii si cunoasterea planurilor de viitor ale lor in legatura cu dezvoltarea afacerilor acestora, in vederea vanzarii solutiilor Vodafone si a cresterii satisfactiei clientului;
- Vinde solutii de afaceri potrivite conditiilor de piata si obiectivelor companiei prin abordare de vanzare consultativa: produse si solutii de mobilitate, fixe si IOT&ICT;
Retentie clienti:
- Dezvolta si mentine relatii win/win cu clientii existenti cu scopul de a creste valoarea portofoliului;
- Atinge targeturile individuale comunicate, adresand intreaga gama de produse/servicii in cadrul conturilor alocate;
Sustinerea Vodafone:
- Genereaza lead-uri de vanzari altor segmente/arii/canale de vanzare din companie;
- Cunoasterea excelenta a produselor si serviciilor Vodafone, indicatorii financiari ai solutiilor si serviciile competitorilor directi;
Orientare catre client:
- Intelege ceea ce determina satisfactia clientului, arata flexibilitate in adaptarea planurilor de actiune cerintelor pietei;
- Gestionarea unui mediu in schimbare;
- Comunicare de impact;
- Are abilitatea de a recunoaste factorii de decizie si influenta; construieste relatii eficiente, inauntrul si in afara companiei;
- Nivelul Managing Self: foloseste planuri concrete pentru a atinge targeturile agreate, are o abordare sistematica si organizata, arata perseverenta cand se confrunta cu momente dificile/obstacole.Descrierea companiei.
Descrierea companiei
Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.
La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.
De ce Vodafone?
Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării; Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă; Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon; Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume; Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.
Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.
Alatură-te astăzi companiei Vodafone Romania!
Together we can !