ACCOUNT JUNIOR
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Capacitatea de a transmite informații cu acuratețe, clare și precise.
Cunoștințe bune de operare PC (Microsoft Office Word, Excel, Internet).
Persoana amabila, proactiva, organizata, inclinata spre dezvoltare persoanala si profesionala, cu abilitati de problem-solving si care se simte confortabil cu ︍︇︌︋︄︈︍︆︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎lucrul intr-o echipa tanara.
Persoana atenta la detalii si care se poate adapta la situatii neprevazute, respectiv care poate asimila si implementa informatiile noi intr-o maniera rapida si eficienta.
Daca locuiti in partea de sud a Bucurestiului prezinta un avantaj.
Descrierea jobului
Cunostinte operare PC si utilizarea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
Cunostinte limba engleza – nivel conversational
Nice-to-have:
︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄Experienta in logistica de marketing/campanii de marketing multi-channel
Responsabilitati:
Gestionarea portofoliului de clienti si mentinerea relatiei cu acestia
Implementarea, managementul campaniilor si monitorizarea eficientei acestora
Intocmirea de rapoarte, redactarea de regulamente si acte asimilate campaniilor promotionale
Gestiunea bugetelor si a resurselor
Beneficii:
Contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata, full-time
Program de lucru: Luni-Vineri de la 09:00 la 18:00 (1 h pauza de masa)
Pachet salarial negociabil incepand de la 3500 ron net + tichete de masa.
Descrierea companiei
Infiintata in 2003, Direct Marketing Group (DMG) se pozitioneaza ca agentie de publicitate specializata in programe integrate de marketing direct (mailing, telemarketing,e-mail marketing). Obtinerea unor rezultate masurabile si posibilitatea eficientizarii bugetului de comunicare reprezinta principalele atuuri ale campaniilor desfasurate de catre companie pentru clienti. DMG este membru ARMAD (Asociatia Romana de Marketing Direct) din februarie 2004 si a fost implicat in organizarea evenimentelor de referinta din Romania, Ro-Direct. In ultimii ani, am simtit oportunitatea de a ne specializa pentru a acoperi segmente de piata mai putin acoperite. In acest sens s-a inceput investitia in dezvoltarea de baze de date, liste cu persoane si firme pentru marketing. Direct Marketing, care este specializata in crearea si administrarea de baze de date cu persoane fizice si juridice. Utilizam o echipa pregatita si cu experienta de consultanti care actualizeaza prin diverse metode cele mai relevante si cautate baze de date. Bazele de date sunt proprietatea noastra sau ale partenerilor si sunt intretinute pentru a fi utilizate in actiuni de prospectare si marketing.