Candidatul Ideal
• Absolvent studii superioare economice;
• Experienta profesionala de specialitate minim 5 ani;
• Membru CECCAR
• MS Office (Word, Excel) nivel avansat
• cunoasterea aprofundata a legislatiei in domeniu financiar-contabil
• Gândire structurată și orientare către soluții, abilități de coordonare și planificare
• Capacitate de analiză și sinteză, flexibilitate, atenție la detalii,
• personalitate dinamică, comunicativa, organizata, analitica, punctuala, onesta, serioasa;
• Experienta profesionala de specialitate minim 5 ani;
• Membru CECCAR
• MS Office (Word, Excel) nivel avansat
• cunoasterea aprofundata a legislatiei in domeniu financiar-contabil
• Gândire structurată și orientare către soluții, abilități de coordonare și planificare
• Capacitate de analiză și sinteză, flexibilitate, atenție la detalii,
• personalitate dinamică, comunicativa, organizata, analitica, punctuala, onesta, serioasa;
Descrierea jobului
• Inregistrarea corecta si completa a tuturor documentelor contabile si de gestiune, conform legislatiei in vigoare, inclusiv alocarea pe centre de cost corespunzatoare a cheltuielilor inregistrate;
•Verificarea corectitudinii documentelor primare;
•Verificarea inregistrarilor contabile, fiselor de cont, balantei lunare si jurnalelor contabile;
• Urmarirea soldurilor contabile: clienți, furnizori, banca si efectuarea de punctaje cu colaboratorii;
• Calcularea impozitului pe profit, amortizari, etc ;
• Verificarea lunară a tranzactiilor din perspectiva TVA, calcul, depunere declaratie.
•Validarea balanței analitice lunare și a componenței soldurilor
• Inchiderile de lună;
• Intocmirea și depunerea declarațiilor lunare si a situatiilor financiare semestriale si anuale la termenele legale;
• Coordonare și îndrumare în activitațile de inventariere
• Întocmirea și actualizarea procedurilor de înregistrare, evidența și control a operațiunilor economice derulate în companie
• Suport pentru celelalte departamente privind solicitari financiar-contabile;
• Relationare cu institutii financiar - bancare;
• Intocmirea periodica de rapoarte si analize conform cerintelor interne;
• Pregatirea situatiilor solicitate in perioada de control ANAF;
• Documentarea permanenta cu privire la modificarile legislatiei in domeniul contabil si al fiscalitatii
• Alte sarcini si responsabilitati aferente departamentului financiar-contabil, in functie de proiectele companiei si la solicitarea managerului.
•Verificarea corectitudinii documentelor primare;
•Verificarea inregistrarilor contabile, fiselor de cont, balantei lunare si jurnalelor contabile;
• Urmarirea soldurilor contabile: clienți, furnizori, banca si efectuarea de punctaje cu colaboratorii;
• Calcularea impozitului pe profit, amortizari, etc ;
• Verificarea lunară a tranzactiilor din perspectiva TVA, calcul, depunere declaratie.
•Validarea balanței analitice lunare și a componenței soldurilor
• Inchiderile de lună;
• Intocmirea și depunerea declarațiilor lunare si a situatiilor financiare semestriale si anuale la termenele legale;
• Coordonare și îndrumare în activitațile de inventariere
• Întocmirea și actualizarea procedurilor de înregistrare, evidența și control a operațiunilor economice derulate în companie
• Suport pentru celelalte departamente privind solicitari financiar-contabile;
• Relationare cu institutii financiar - bancare;
• Intocmirea periodica de rapoarte si analize conform cerintelor interne;
• Pregatirea situatiilor solicitate in perioada de control ANAF;
• Documentarea permanenta cu privire la modificarile legislatiei in domeniul contabil si al fiscalitatii
• Alte sarcini si responsabilitati aferente departamentului financiar-contabil, in functie de proiectele companiei si la solicitarea managerului.
Descrierea companiei
Envogue Residence este un dezvoltator imobiliar de succes, cu o experienta de 9 ani pe piata din Romania. Oferta de locuinte pe care o punem la dispozitie este diversa, pornind de la garsoniere si pana la apartamente decomandate de2, 3 si 4 camere.
Locatia: Bd Iuliu Maniu 586 sector6, Bucuresti (in spatele Shopping Center Militari-Auchan).