Candidatul Ideal
Studii superioare profil economic ;
Curs inspector resurse umane constituie avantaj;
Experienta in domeniul financiar contabil minim 3 ani;
Bune abilitati de comunicare, lucru in echipa, capacitate de organizare, planificare si prioritizare;
Cunoasterea programului Expert Erp si Saga reprezinta avantaj
Cunoasterea pachetului Microsoft Office.
Curs inspector resurse umane constituie avantaj;
Experienta in domeniul financiar contabil minim 3 ani;
Bune abilitati de comunicare, lucru in echipa, capacitate de organizare, planificare si prioritizare;
Cunoasterea programului Expert Erp si Saga reprezinta avantaj
Cunoasterea pachetului Microsoft Office.
Descrierea jobului
Atributii:
Inregistrare si verificare registru de casa;
Inregistrare extrase de cont;
Inregistrarea in contabilitate a facturilor de prestari servicii pe tipuri de cheltuieli;
Inregistrare deconturi de cheltuieli si urmarirea avansurilor spre decontare;
Inregistrarea diferentelor constatate la inventarele efectuate la gestiuni, intocmirea decziilor imputatii;
Intocmirea statelor de plata, transmiterea in Revisal contractelor de munca, precum si modificarea acestora, intocmirea de adeverinte personal, evidenta concediilor de odihna, verificare pontaje;
Depunerea la Casa de Sanatate a dosarelor de concedii mediicale, precum si urmarirea incasarilor acestora;
Comanda tichete de masa si evidenta acestora;
Intocmirea altor situatii si rapoarte solicitate de superiori;
Arhivare documente procesate.
Inregistrare si verificare registru de casa;
Inregistrare extrase de cont;
Inregistrarea in contabilitate a facturilor de prestari servicii pe tipuri de cheltuieli;
Inregistrare deconturi de cheltuieli si urmarirea avansurilor spre decontare;
Inregistrarea diferentelor constatate la inventarele efectuate la gestiuni, intocmirea decziilor imputatii;
Intocmirea statelor de plata, transmiterea in Revisal contractelor de munca, precum si modificarea acestora, intocmirea de adeverinte personal, evidenta concediilor de odihna, verificare pontaje;
Depunerea la Casa de Sanatate a dosarelor de concedii mediicale, precum si urmarirea incasarilor acestora;
Comanda tichete de masa si evidenta acestora;
Intocmirea altor situatii si rapoarte solicitate de superiori;
Arhivare documente procesate.
Descrierea companiei
Comercializarea bauturilor alcoolice si nealcoolice
Joburi similare