Candidatul Ideal
- Abilități tehnice minime (folosirea laptopului, instalarea/utilizarea de aplicații/programe etc.);
- Să dispună de un PC/laptop cu sistem de operare Windows 7, 8, 10, 11, internet fix (cablu/Wi-Fi) si căști compatibile pentru PC/laptop;
- Bune abilități de comunicare;
- Seriozitate și simț de responabilitate dezvoltat;
Activitatea se desfasoară exclusiv de acasă (remote). Programul de lucru este de luni pana vineri, în intervalul 09:00-21:00.
Cei cu norma de 4 ore pot lucra în 3 schimburi: 09:00-13:00, 13:00-17:00 și 17:00-21:00.
Cei cu norma de 6 ore pot lucra în 2 schimburi: 09:00-15:00 și 15:00-21:00.
Cei cu norme de 8 ore pot lucra în 2 schimburi: 09:00-17:00 și 13:00-21:00.
Intervalele orare sunt la alegere și programul este flexibil. Orele pot fi distribuite inegal la nivel de săptămână (exemplu: un operator de 4 ore poate să lucreze într-o zi 8 ore, iar în altă zi deloc, important este să își realizeze numărul de ore la nivel de săptămână). Pentru toate normele, există condiția ca minim 2 zile pe săptămână să se lucreze și în intervalul de seară (până la ora 21:00).
Descrierea jobului
- Aplicația îți furnizează în cască apeluri valide (care au un răspuns la celălalt capăt al firului), iar rolul operatorului este să se prezinte, să transmită din partea cui sună, care este scopul apelului și să invite respondentul să îi răspundă la un chestionar;
- Chestionarele se completează în format electronic, pe PC/laptop direct din aplicația care furnizează apeluri;
- Întrebările din chestionare, în funcție de studiu, se referă la opinia consumatorilor în legătură cu bunuri și servicii de larg consum pe care ei le folosesc (servicii de telecomunicații, servicii bancare, obiceiuri alimentare, obiceiuri de cumpărături etc.), scopul fiind îmbunătățirea acestora;
- Chestionarele sunt în limba română;
- Durata medie a unui chestionar este de aproximativ 15 minute;
- Chestionarul este structurat pe bază de întrebări cu variante de răspuns;
- Activitatea fiecărui operator este evaluată din punct de vedere calitativ (cât de bine aplică chestionarele pe baza unor reguli specifice) și cantitativ (câte chestionare realizează pe baza unui target zilnic);
Ce îți oferim?
- Contract individual de muncă (înregistrat la ITM) cu salariul minim pe economie în funcție de normă, urmând să discutăm detaliat în cadrul interviului;
- Bonuri de masă în valoare de 20 RON/fiecare zi lucrată pentru normele de 6 ore (aproximativ 300 RON/luna în funcție de numărul de zile lucrătoare) și 8 ore (aproximativ 400 RON/luna în funcție de numărul de zile lucrătoare);
- Bonusuri pe proiecte în funcție de performanță;
- Dezvoltarea abilităților de comunicare și persuasiune;
- Depășirea timidității și dezvoltarea încrederii în sine, vorbire fluentă;
- Adeverință de practică pentru studenți.
Candidatii selectati in urma vizualizarii CV-urilor vor fi contactati incepand cu data de 08.01.2025.
Te așteptăm în echipa noastră!
Descrierea companiei
KANTAR ROMANIA este o agenție globală de cercetare specializată în eficiența advertising-ului, comunicare strategică și cercetare de media și brand equity. KANTAR ROMANIA își ajută clienții să dezvolte branduri puternice prin soluții extensive bazate pe cercetare calitativă și cantitativă.
Informare prelucrare date cu caracter personal – candidați
Vă mulțumim pentru că ați aplicat pentru ocuparea unei poziții în cadrul KANTAR ROMANIA, cu sediul în Calea Griviței, nr. 82-98, et. 5, sector 1 (“Angajatorul” sau “Societatea”).
Societatea prelucrează date cu caracter personal ale persoanelor care aplică pentru a fi angajate într-o funcție în cadrul Societății, cu respectarea tuturor dispozițiilor legale privind confidențialitatea și protecția datelor, precum și politicilor interne privind protecția datelor și asigurarea securității acestora (“Candidatul” sau “Candidații”).
Scopul acestei Notificări privind Prelucrarea Datelor (“Notificarea”) este acela de a vă face cunoscută modalitatea în care vom trata datele dumneavoastră cu caracter personal incluse de dvs. în CV-ul dvs., în orice alt document pe care ni-l transmiteți în scopul aplicării pentru un post în Societatea noastră sau comunicate nouă în cadrul interviurilor („CV”).
Prin urmare, vă informăm că, în scopul derulării procesului de recrutare pentru postul pentru care ați aplicat și încheierii contractului de muncă (dacă este cazul), pe parcursul procesului de recrutare Societatea prelucrează datele dumneavoastră personale cuprinse în CV, în calitate de Candidat (ex: numele și prenumele dvs., sexul, data nașterii, adresă, stare civila, e-mail, număr de telefon, experiența profesională anterioară, studii, imagine – în situația în care CV-ul conține poza dvs. – , alte informații pe care decideți să le treceți în CV, precum și alte informații pe care vi le vom solicita pe parcursul acestui proces și care au relevanță pentru aprecierea compatibilității experienței dvs. cu postul disponibil (toate denumite în continuare în mod colectiv „Date Personale”).
Prin furnizarea datelor de contact ale angajatorilor anteriori, sunteți de acord cu contactarea acestora în scopul obținerii de referințe despre activitatea dvs. profesională.
În măsura în care nu veți fi contactat pentru un interviu sau dacă, în urma procesului de recrutare, nu veți fi ales pentru funcția pentru care ați candidat, vă vom păstra CV-ul în evidențele noastre pentru eventuale posturi similare de care ați putea fi interesat, dar nu mai mult de 12 luni dupa care vom distruge sau șterge datele din sistemele noastre. Datele dvs. Personale vor putea fi păstrate pentru o perioadă mai mare în situația apariției oricărei situații litigioase dintre dvs. și noi, până la soluționarea acesteia.
Temeiul juridic al prelucrarii Datelor dvs. Personale este consimțământul dvs. art. 6 alin. 1 lit. a) din Regulamentul UE 679/2016 și necesitatea executării demersurilor necesare înainte de încheierea unui contract (art. 6 alin. 1 lit. b) teza a doua din Regulamentul UE 679/2016) (dacă ați fost selectat). Pentru transferul Datelor Personale către societăți din grup, temeiul juridic este interesul legitim al Societății (art. 6 alin. 1 lit. f) din Regulamentul UE 679/2016).
Nu ne asumam răspunderea pentru niciun incident accidental sau intenționat cu privire la Datele Personale care au avut loc pe una dintre platformele online care au intermediat comunicarea între Societate și Candidat.
Societatea răspunde doar pentru acele incidente care s-au produs din momentul in care CV-ul dvs. a ajuns la noi. În temeiul prevederilor legale privind protecția datelor cu caracter personal, dvs. aveți următoarele drepturi:
- de a solicita Societății acces la Datele Personale, precum și rectificarea acestora;
- de a solicita ștergerea Datelor Personale, de a vă retrage consimțământul, cu mențiunea că acest lucru nu va afectata legalitatea prelucrării efectuată înainte de această retragere;
- de a solicita restricționarea prelucrării până la efectuarea rectificării datelor sau, în măsura în care vă retrageți consimțământul, până la momentul soluționării acestei cereri;
- de a vă adresa cu o plangere în fața unei autorități de supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal sau instanțelor de judecată;
- dreptul la portabilitatea datelor (dacă se va aplica). Menționăm că, la nivelul Societății, nu există un proces decizional automat care să conducă la crearea unui profil al dvs., orice evaluari ale dvs., în calitate de candidat, de natură profesională, urmând a fi efectuate în limitele și cu procedurile permise de dispozițiile legale, de personalul nostru.
Kantar Romania as part of Kantar is a leading global research agency, helping our clients grow great brands through research-based qualitative and quantitative solutions. We make a meaningful impact on our clients’ businesses by using our insight and knowledge to help build brand value and drive marketing efficiency.
Kantar: Inspiration for an extraordinary world!
Kantar is home to some of the world's leading research, data and insights expertise. Collectively, our 30,000 employees offer the most complete view of consumers – the way they think, feel, shop, share, vote and view – in over a hundred countries worldwide. For the benefit of our clients, Kantar connects these specialists as well as providing access to the wider WPP group of companies and other partners.
We work with over half of the Fortune 500 companies, but we also work with small businesses, national governments, media owners and NGOs and even the occasional Hollywood film star.
Our offer covers the breadth of techniques and technologies, from purchase and media data to predicting long term trends; from neuroscience to exit polls; from large scale quantitative studies to qualitative research, incorporating ethnography and semiotics.
Our strength lies in the unrivalled diversity of our people, methodologies, specialisms and points of view that seamlessly fuse to give us a unique and complete understanding of people, across the world.
We go beyond the obvious – with intelligence, passion and creativity – to discover new directions, set strategies and plan actions that inspire extraordinary success.
Visit Kantar's insight websites, with country specific news, data and research in local languages. Whether you're a journalist, client, colleague or student, you can freely use the content in your news articles, blog posts or presentations. We currently publish Kantar US Insights, Kantar UK Insights, Kantar France Insights, Kantar Spain Insights, Kantar Brazil Insights and Kantar China Insights, with several more countries in the pipeline.
www.kantar.com