Operator Call Center - MOBARTA
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
• Cunoștințe excelente de limba română (nivel nativ) și engleză (nivel mediu-avansat).
• Experiență relevantă într-un post similar.
• Abilități foarte bune de utilizare a Microsoft Office (Excel, Word, Outlook).
• Capacitate de organizare, atenție la detalii și orientare spre rezultate.
• Disponibilitate de a lucra remote, dar cu domiciliul în București sau Ilfov.
Descriere job, responsabilități și beneficii:
Responsabilități:
• Gestionarea apelurilor telefonice și a corespondenței electronice cu clienții.
• Oferirea de informații și consultanță clienților în legătură cu produsele MOBARTA (mobilier de lux).
• Procesarea comenzilor și menținerea unei bune comunicări între clienți și companie.
• Asigurarea unei experiențe de vânzare excelente pentru clienți.
Descrierea jobului
• Contract pe perioadă nedeterminată.
• ︁︈︁︈︈︂︂︇︁︉︂Salariu atractiv și bonusuri de performanță.
• Posibilitatea de a lucra remote, din confortul casei tale.
• Mediu de lucru profesionist, alături de o echipă dedicată.
Aplică acum și alătură-te echipei MOBARTA!
Pentru mai multe informații despre compania noastră, vizitează www.mobarta.ro.
Descrierea companiei
Mobarta este un retailer care se ocupă cu importul si exportul de produse din lemn masiv si produse de mobilier si gradina premium, prdusele sunt din Italia, Polonia, Romania și Turcia. Înființată în 2018, compania a cunoscut o dezvoltare continuă și a reușit să își construiască o reputație solidă în industria mobilei de calitate.
Cu un depozit și stocuri în Râmnicu Vâlcea și birouri situate pe Calea Floreasca nr. 169, București, si showroom Tunari , Ilfov. Mobarta este dedicată satisfacerii nevoilor clienților săi prin oferirea unei game largi de produse de calitate.