Candidatul Ideal
Cerințe:
Cunoștințe excelente de operate MS Office și operare într-un sistem tip ERP
Reprezinta un avantaj cunostintele specifice legate de Veeam, VmWare si Bitdefender
Limba Engleză cunoștințe foarte bune pentru zona de business și IT;
Cunoștințe avansate de licențiere software, inclusiv pentru produse enterprise;
Familiaritate cu contractele de tip Enterprise Agreement (EA), Subscription sau Perpetual Licensing;
Cunoștințe solide despre soluții cloud (SaaS, IaaS, PaaS) și licențierea aferentă acestora;
Certificări relevante constituie un avantaj;
Capacitate de analiză, prioritizare și management eficient al timpului de lucru;
Familiaritate cu diferite modele de licențiere:
Licențiere per utilizator, per dispozitiv, sau per procesor;
Soluții de tip Subscription (abonamente anuale/multianuale);
Licențe Perpetuale și politici de upgrade/maintenance;
Descrierea jobului
Gestionarea procesului complet de achiziție pentru soluții software, de la identificarea cerințelor până la finalizarea contractelor;
Monitorizarea ciclului de viață al licențelor software și gestionarea reînnoirilor pentru a evita întreruperile de suport;
Asigurarea conformității cu politicile de licențiere specifice fiecărui producător (de ex. Veeam)
Monitorizarea și gestionarea licențelor software, asigurând conformitatea contractuală și legală;
Indeplinirea obligațiilor contractuale cu vendorii și construirea de parteneriate durabile;
Generare de rapoarte ce cuprind analize funizori și informații relevante pentru colegi și companie;
Oferirea de consultanță pentru echipele interne cu privire la dimensionarea corecta a solutiilor software, respectarea termenilor contractuali și utilizarea optimă a soluțiilor software achiziționate;
Ce oferim:
Pachet salarial competitiv și bonusuri de performanță;
Mediu de lucru dinamic, cu oportunități de dezvoltare profesională;
Acces la traininguri și certificări relevante în domeniu;
Programe de beneficii și suport pentru echilibrul între viața profesională și cea personală.
Descrierea companiei
BRINEL is part of iQanto. Born from the merger of companies within the Snef Group, including BRINEL, iQanto brings together the digital and robotic expertise of nearly 900 collaborators in an integrated and expanded value chain centered around our core business: digital transformation.
Making seamless digital transformation accessible for businesses in the Cloud and AI era providing support at every stage of the project: Advisory, Design, Implementation, and Management services. We provide advanced IT solutions and services: modern & sustainable Data Center solutions, digital workplace, cloud services, application modernization using open-source technologies or low-code/no-code solutions, AI/ML, business transformation using ERP, cybersecurity solutions, consultancy and managed services. We offer tailored solutions to our customers, regardless of their stage in the digitalization process. Additionally, our own IP (BRINEL Digital Tools), enhance interaction with your internal teams, clients, and partners.