Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul juridic, economic sau tehnic;
- Experiență de minimum 3 ani în domeniul achizițiilor publice;
- Cunoștințe solide ale legislației în materie de achiziții publice;
- Experiență foarte buna în utilizarea platformei SEAP/SICAP;
- Cunoașterea la nivel mediu a pachetului Microsoft Office;
- Atenție la detalii, abilități excelente de planificare si organizare;
- Capacitatea de a lucra independent și în echipă;
- Abilități excelente de comunicare și relaționare.
Descrierea jobului
- Gestionarea procesului de achiziții publice, de la identificarea necesităților până la finalizarea contractelor;
- Gestionarea relatiilor cu prestatorii de servicii auxiliare in domeniul achizitiilor publice;
- Operarea, monitorizarea si actualizarea procedurilor in platforma SEAP/SICAP;
- Verificarea si completarea documentațiilor de atribuire și a altor documente necesare în procesul de achiziții;
- Asigurarea conformității cu legislația națională și europeană în materie de achiziții publice;
- Monitorizarea, evaluarea si raportarea performanței furnizorilor și contractelor în derulare;
- Colaborarea cu diferite departamente pentru a asigura alinierea cerințelor și specificațiilor tehnice;
- Menținerea unei baze de date actualizate a furnizorilor și contractelor.
Descrierea companiei
Compania Municipală Parking București SA a fost înființată prin Hotărârea Consiliului General al Municipiului București nr. 97/2017, având misiunea de a construi, gestiona și exploata parcajele municipale.
Compania noastră are obiective ambițioase, inclusiv optimizarea maximă a spațiilor de parcare publice și rezidențiale, construirea de sisteme inteligente de parcare supraterane și subterane, instalarea de sisteme de plată moderne și eficiente, facilitarea găsirii rapide a locurilor de parcare și îmbunătățirea confortului și calității parcării și traficului în București.
Joburi similare