Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Team Leader-Call Center-Colectare Creante

Agency for Control of Outstanding Debts
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Studii superioare finalizate;
  • Experienta relevanta in managementul unei echipe (colectare creante/ Call Center reprezinta un avantaj);
  • Persoana organizata, cu abilitati de comunicare, leadership si negociere;
  • Abilitati demonstrate de prioritizare si gestionare a timpului;
  • Persoana responsabila, ambitioasa, orientata catre rezultate;
  • Cunostinte foarte bune de utilizare Excel, Outlook, PowerPoint;
  • Atitudine pozitiva, entuziasm si dorinta de invatare.

Descrierea jobului

Descrierea jobului
  • Organizarea programului de lucru al echipei din subordine;
  • Monitorizarea si evaluarea calitativa si cantitativa a activitatii agentilor din echipa;
  • Motivarea și dezvoltarea membrilor echipei;
  • Realizarea rapoartelor specifice activitatii de Call Center;
  • Organizarea programului de lucru al membrilor echipei;
  • Implementarea strategiilor de lucru din Call Center;
  • Identificarea si propunerea solutiilor de imbunatatire si eficientizare a procesului de colectare;
  • Asigurarea resurselor necesare acti­vității echipei;
  • Stabilirea obiectivelor de lucru la ni­vel de echipă și individual, aliniate cu strategia organizației;
  • Stabilirea standardelor de perfor­manță si comunicarea acestora, cu scopul de a fi înțelese și atinse de fiecare membru al echipei;
  • Repartizarea, alocarea și evaluarea activităților.

Beneficii oferite:
  • Tichete masa: Beneficiezi de tichete de masă încă din prima lună de activitate.
  • Bonus de Performanță Stimulant: Ai oportunitatea de a câștiga un bonus de performanță motivant, care se aplică începând chiar din prima lună de activitate. Motivația și angajamentul tău vor fi recompensate pe măsură.
  • Oportunitate de Creștere Salarială: Îți oferim posibilitatea de a obține o creștere salarială înca din primele 6 luni, bazată pe performanțele tale. Recunoaștem și recompensăm eforturile tale prin avansarea financiară.
  • Concursuri Periodice cu Premii: Participă la concursuri periodice cu șansa de a câștiga premii.
  • Dezvoltare Continuă: Beneficiază de training-uri de dezvoltare menite să îți îmbunătățească abilitățile profesionale și să contribuie la avansarea ta în carieră.
  • Evenimente de Echipă și Moment de Relaxare: Alătură-te sesiunilor "Happy Hours" și evenimentelor de team building pentru a-ți crea relații puternice în echipă și pentru a-ți relaxa mintea într-un cadru plăcut.
  • Recompensă pentru Recomandări: Ai posibilitatea să câștigi un bonus pentru fiecare recomandare reușită pe care o aduci în echipa noastră.
  • Pachet servicii medicale private:Dupa 3 luni de la angajare beneficiezi de abonament/asigurare servicii medicale private.
  • Program de lucru hibrid

Descrierea companiei

Agency for Control of Outstanding Debts Romania (ACOD Romania) - membra a MFG Group, este o companie specializata in achizitia si managementul portofoliilor de creante. Misiunea noastra este aceea de a asigura o gestiune eficienta a dosarelor de creante, printr-un inalt standard de profesionalism.

Publicat 30 Apr. 2024 Reactualizat 14 Mai 2024 Expiră 30 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.