Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

SPECIALIST ACHIZITII

SC FRESCO EXPERT SRL
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Studii superioare finalizate sau in desfasurare;
  • Experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara;
  • Cunostinte tehnice si cunostinte legate de piata de echipamente frigotehnice (reprezinta un avantaj);
  • Abilitați excelente de organizare, planificare si prioritizare;
  • Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu partenerii;
  • Un grad ridicat de asumare a responsabilitatii si preocupare permanenta pentru dezvoltare profesionala;
  • Capacitate de a lucra in echipa si de adaptare la schimbare;
  • Experienta in utilizarea aplicatiilor Microsoft Office;
  • Cunostinte de limba engleza – nivel mediu sau avansat;
  • Experienta de lucru in programul WinMentor, Scala, Senior si CRM ( reprezinta un avantaj)
  • Activitatea se desfasoara de la sediul angajatorului

Descrierea jobului

  • Pastreaza relatia cu furnizorii de echipamente si piese de schimb, primeste cererile de achizitie, lanseaza comenzile la furnizori si deruleaza aceste comenzi pana la livrarea in depozitul FRESCO /locatie client;
  • Opereaza in softul de gestiune (introducere comenzi de achizitii, intretinere baza de date, creare coduri de furnizori, creare nomenclatoare de produse, etc);
  • Genereaza din softul de gestiune rapoarte de verificare pentru comenzile de achizitii alocate, rapoarte de analiza pe diverse criterii ( furnizori, categorii de produse, analize aging, miscari de stocuri, termeni de plata, etc);
  • Analiza periodica a stocului de rezerva agreat cu departamentul Comercial/Operational-backoffice in vederea optimizarii acestuia in functie de nevoile companiei;
  • Solicita oferte comerciale de la furnizori;
  • Realizeaza analiza comparativa a ofertelor de pret primite si le discuta cu superiorul direct;
  • Gestioneaza/administreaza fisierul de plati pentru furnizori in situatia existentei unor conditii speciale de plata ( avansuri, scrisori de garantie, limite de credit furnizori, instrumete de plata, etc);
  • Colaboreaza in mod direct cu departamentul Operational in vederea pregatirii receptiei comenzilor de piese de schimb ce urmeaza a fi livrate in depozitu FRESCO;
  • Mentine o baza de date interna cu documentatie specifica pentru produsele servisate – manual utilizare, manual service, scheme explodate, scheme electrice pe care o pune la dispozitie intr-un sistem tip cloud, accesibil colegilor (update lunar, in functie de noi tipuri de echipamente) ;
  • Opereaza in softul specific si gestioneaza solicitarile aparute

Descrierea companiei

Fresco Expert SRL este companie mixta romano germana avand ca obiect principal de activitate furnizarea de solutii si echipamente profesionale pentru proiecte gastro si frig comercial bucatarii si spalatorii comerciale precum si pentru alte unitati de alimentatie publica, specifice segmentului de piata HORECA .Partea germana este reprezentata de una dintre cele mai mari platforme logistice de resort din Germania, respectiv Virtus Group GmbH, cu sediul in Hamm.

Cu o cifra anuala de afaceri anuala de peste 14 milioane euro, un departament de consultanta profesionala specializat pe proiecte complexe si una dintre cele mai extinse retele de asistenta tehnica cu acoperire nationala Fresco Expert este in prezent unul dintre principali furnizori de solutii profesionale din Romania pentru segmentele de piata Horeca si Retail.
Publicat 25 Apr. 2024 Reactualizat 16 Mai 2024 Expiră 25 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.