Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

SELECȚIA CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE COMPANIA DE APĂ ARIEȘ

ARC Consulting
7 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Asociația de Dezvoltare Intracomunitară Apa Văii Arieșului, prin Comisia de selecție și asistat de expertul independent în resurse umane, ARC Consulting SRL, anunță selecția pentru ocuparea a sapte posturi de membru în Consiliul de Administrație al societății, conform O.U.G. nr. 109/2011, privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 111/2016, inclusiv Legea nr. 187/2023, pentru o perioadă a mandatului de maximum 4 ani.

Procedura de selecţie cuprinde următoarele etape succesive, conform calendarului:
Etapa I – selecţia dosarelor candidaților și verificarea activităţii desfăşurate anterior de candidaţi (prin interviu, după caz), pentru stabilirea gradului de îndeplinire al criteriilor minime de selecție stabilite. (minim 30 de zile de la publicare)
Etapa a II-a – interviu pentru candidaţii declaraţi “admişi” după etapa I (14 zile de la încheierea primei etape) și după transmiterea declarației de intenție (15 zile de la comunicare).
Asociația de Dezvoltare Intracomunitară Apa Văii Arieșului, prin Comisia de selecție și asistat de expertul independent în resurse umane, ARC Consulting SRL, anunță selecția pentru ocuparea a sapte posturi de membru în Consiliul de Administrație al societății, conform O.U.G. nr. 109/2011, privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 111/2016, inclusiv Legea nr. 187/2023, pentru o perioadă a mandatului de maximum 4 ani.

Procedura de selecţie cuprinde următoarele etape succesive, conform calendarului:
Etapa I – selecţia dosarelor candidaților și verificarea activităţii desfăşurate anterior de candidaţi (prin interviu, după caz), pentru stabilirea gradului de îndeplinire al criteriilor minime de selecție stabilite. (minim 30 de zile de la publicare)
Etapa a II-a – interviu pentru candidaţii declaraţi “admişi” după etapa I (14 zile de la încheierea primei etape) și după transmiterea declarației de intenție (15 zile de la comunicare).

Descrierea jobului


Administrator – profil general – (5 posturi)Condiții obligatorii de participare:
Studii superioare şi experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de cel puţin 7 ani.Condiție opțională de participare:
Experiență anterioară în domeniul de activitate al Societății.
Administrator independent – profil economic/juridic (1 post)Condiții obligatorii de participare:
- Studii superioare şi experienţă în domeniul ştiinţelor economice/juridice de cel puţin 7 ani.
- Cel putin unul dintre administratorii cu profil economic trebuie să fie independent.
Condiție opțională de participare:
Experiență anterioară în domeniul de activitate al Societății.
Administrator independent – profil auditor (1 post)Condiții obligatorii de participare:
- Studii superioare cu diplomă de licență, finalizate în domeniul fundamental științe sociale, ramura de știință: economic.
- Persoana care are experienţă de cel puţin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România, în alt stat membru, într-un stat AELS, în Elveţia sau în Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord sau în cadrul Comitetelor de audit formate la nivelul Consiliilor de administraţie/supraveghere ale unor societăţi/entităţi de interes public, dovedită cu documente.
- Cel putin unul dintre administratorii cu profil economic trebuie să fie independent.
Condiție opțională de participare:
Experiență anterioară în domeniul de activitate al Societății.
Condiții obligatorii de participare comune tuturor posturilor:
Fără înscrisuri în cazierele judiciar și fiscal.
Stare de sănătate corespunzătoare postului, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de către medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate.
Condiții eliminatorii din selecție:
Neîndeplinirea condițiilor minime obligatorii de participare și evaluare.
Necunoașterea limbii române – nivel avansat.
Existența înscrisurilor în cazierele judiciar și fiscal.
Stare de sănătate necorespunzătoare postului.
Existența unei inaptitudini pentru ocuparea postului.
Existența oricărei condiții enumerate la articolele 4 și 36, din OUG 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare.

Descrierea companiei

Dosarul de candidatură va conține în mod obligatoriu următoarele documente:
Opis dosar de candidatură;
Curriculum vitae – model european conf. H.G. nr. 1021/2004;
Copie act de identitate;
Copie documente care atestă pregătirea profesională;
Copie documente care atestă experiența profesională solicitată pentru fiecare post, conform condițiilor obligatorii de participare (carnet de muncă sau adeverință, după caz);
Copie cazier judiciar;
Copie cazier fiscal;
Copie adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, nu mai veche de 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
Formulare specifice procedurii:

Formularul 1 – nota de prelucrare a datelor cu caracter personal
Formularul 2 – declarație privind conflict de interese și/sau incompatibilități și falsul în declarații
Formularul 3 – opțiunea privind postul
Formularul 4 – declarație privind evaluareaFormularele se pot solicita anterior trimiterii documentelor prin transmiterea unei cereri la adresa de e-mail: office@arc-consulting.ro sau descărca de pe site-ul societății
și al Autorității Publice Tutelare

Criteriile de evaluare/selecţie sunt:
Criterii de evaluare obligatorii:


Competențe specifice sectorului de activitate;
Competențe profesionale de importanță strategică;
Cunoștințe de Guvernanță corporativă;
Competențe sociale și personale;
Reputație personală și profesională;
Integritate și independență;
Gradul de aliniere cu Scrisoarea de așteptări a APT – conform postului pentru care candidează.

Criterii de evaluare opționale:


Experiența anterioară în domeniul de activitate al societății
Specializarea/certificarea profesională activă în domeniu contabilității/audit.
Bibliografie:
Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 111/2016, inclusiv Legea nr. 187/2023
Legea nr. 31/1990 a societăților, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Orice alte documente publice despre societate.
Dosarele de candidatură se transmit on-line la adresa office@arc-consulting.ro. Informaţii suplimentare puteţi obţine la numărul de telefon: 0733.661.233 sau la adresa office@arc-consulting.ro.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 10.06.2024

Președintele ADI AVA
Publicat 8 Mai 2024 Reactualizat 8 Mai 2024 Expiră 15 Mai 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.