Candidatul Ideal
Cerinţe obligatorii
- Absolvent de studii superioare, de preferat economice
- Cunoştinţe avansate de lucru în suita Office, in special Excel
- Cunoștințe bune de limba engleză
- Experienţă in departamentul financiar-contabil sau alte activități relevante pentru post
- Aptitudini de analiză și raportare financiară a proiectelor
- Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu cei implicați
- Rigurozitate și atenție la detalii
- Abilități bune de relaționare și comunicare
- Experiență în gestionarea de bugete și întocmirea de rapoarte financiare
- Experiență în coordonarea de proiecte
- Cunoștințe de operare sisteme contabile și de gestiune.
- Cunoștințe legislatie fiscală în domeniul ONG și proiecte fonduri structurale.
Descrierea jobului
Descrierea postului
Coordonează departamentul financiar al Asociației în colaborare cu responsabilul de contabilitate primară, raportează Directorului General și colaborează cu ︅︂︁︅︇︂︃︂expertul contabil partener.
Tip job: Full time
Nivel: Middle level, Senior Level
Tip job: la biroul asociatiei
Responsabilitati
Contabilitate primară
Coordonează departamentul financiar al Asociației în colaborare cu responsabilul de contabilitate primară, raportează Directorului General și colaborează cu ︅︂︁︅︇︂︃︂expertul contabil partener.
Tip job: Full time
Nivel: Middle level, Senior Level
Tip job: la biroul asociatiei
Responsabilitati
Contabilitate primară
- Colectarea și verificarea corectitudinii documentelor contabile pentru a asigura acuratețea informațiilor financiare
- Gestionarea evidențelor de contabilitate primară (registru de casă, deconturi, înregistrare documente în raportul de cheltuieli)
- Îndosarierea și arhivarea documentelor contabile și administrative
- Asigurarea conformității cu legislația fiscală în vigoare și cu standardele contabile
- Verificarea lunară a extraselor de cont bancare și platforme donații
- Procesarea corectă și la timp a salariilor și a altor tranzacții financiare (comenzi online, plăți, facturi, parteneri)
- Introducerea datelor pentru înregistrările financiar-contabile și menținerea bazelor de date organizate
- Participarea la activitatățile zilnice / lunare / anuale ale compartimentului financiar–contabil (în vederea depunerii declarațiilor lunare, inventarierea patrimoniului, auditarea situatiilor financiare, controale ANAF și raportare IFRS )
- Întocmeste și verifică contractele cu furnizorii și partenerii (prestări servicii, produse, parteneriate, sponsorizări)Financiar și raportare
- Întocmeste rapoarte si analize financiar-contabile
- Coordonează departamentul financiar și sprijină echipa de implementare a proiectelor cu privire la aspectele financiare conform contractelor de finanţare.
- Urmăreşte bugetul si cheltuielile fiecărui proiect in funcție de stadiul implementarii proiectului si raporteaza managerilor de proiect, respectând eligibilitatea cheltuielilor conform contractelor de finanțare.
- Sprijină activitățile de bugetare și prognoză
- Verificarea lunară a veniturilor si cheltuielilor asociatiei
- un mediu de lucru prietenos și stimulativ;
- oportunități de creștere profesională și personală;
- salariu fix, în funcție de experiență, cu posibilitate de mărire la 4 luni, în funcție de performanțe,
- tichete de masă în valoare de până la 800 lei
- decont cheltuieli de transport
- training-uri și cursuri de dezvoltare personală și profesională
- bonusuri în funcție de performanța proiectelor gestionate
- apartenența la o comunitate cu multiple oportunități de a învața
Descrierea companiei
Asociaţia Lindenfeld este un ONG ce susţine pe termen lung educaţia copiilor şi tinerilor din sistmul de protectie sociala şi medii defavorizate, prin programul educațional Ajungem MARI.
Proiectele de lunga durata sunt dezvoltate pentru a răspunde nevoilor reale ale copiilor din sistemul de protecţie socială.
Punem astfel accent pe creşterea încrederii copiilor în propriile forţe, pe formarea de abilităţi şi transmiterea unor valori care să-i ajute să ducă o viaţă independentă, demnă şi sănătoasă.
Anual, peste 1200 de voluntari merg săptămânal la cei peste 3.500 de copii şi tineri incluşi în program, timp de cel puţin 8 luni, oferindu-le ajutorul pentru pregătirea sau recuperarea şcolară, realizând cu ei ateliere creative, de dezvoltare personală sau cultură generală, sprijinindu-i educaţional, moral şi emoţional să devină adulţi responsabili, independenţi şi fericiţi.
Detalii despre asociație https://www.ajungemmari.ro/proiecte/
Proiectele de lunga durata sunt dezvoltate pentru a răspunde nevoilor reale ale copiilor din sistemul de protecţie socială.
Punem astfel accent pe creşterea încrederii copiilor în propriile forţe, pe formarea de abilităţi şi transmiterea unor valori care să-i ajute să ducă o viaţă independentă, demnă şi sănătoasă.
Anual, peste 1200 de voluntari merg săptămânal la cei peste 3.500 de copii şi tineri incluşi în program, timp de cel puţin 8 luni, oferindu-le ajutorul pentru pregătirea sau recuperarea şcolară, realizând cu ei ateliere creative, de dezvoltare personală sau cultură generală, sprijinindu-i educaţional, moral şi emoţional să devină adulţi responsabili, independenţi şi fericiţi.
Detalii despre asociație https://www.ajungemmari.ro/proiecte/
Publicat
15 Nov. 2024
Reactualizat
15 Nov. 2024
Expiră
15 Dec. 2024
Joburi similare
-
- 11 Nov. 2024
Contabil + operator resurse umane
FOR FUTURE SRL
București, Constanta, Navodari și alte 2 orașe2500 - 8000 RON net / lună