Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

COORDONATOR MASURA MENTENANTA

SC ADREM INVEST SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Studii:
  • Studii superioare in domeniul tehnic, specialzare electrotehnica/ energetică/ electroenergetica.
Experienta:
  • Experienta de minimum 3 ani in activitatii specifice sectorului distributiei energiei electrice;
  • Experienta de minimum 3 ani in management.
Cunostinte:
  • Cunostinte temenice in domeniul electroenergeticii si a distributiei energiei electrice;
  • Cunostinte avansate a prescriptiilor tehnice, standardelor, normelor si legislatiei din domeniul distributiei si utilizarii energiei electrice.
Competente:
  • Spirit de initiativa, creativitate si flexibilitate;
  • Bune abilitati de organizare si gestionare a timpului; un nivel ridicat de etica de lucru si integritate morala;
  • Bune abilitati de comunicare si coordonare;
  • Capacitatea de a lucra in conditii de stres si in echipa;
  • Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, flexibilitate la schimbarile de strategie;
  • Executia lucrarilor la termenul si calitatea ceruta;
  • Cunostinte avansate de MS Office (Word, Excel, Power Point);
  • Abilitate decizionala;
  • Posesor carnet de conducere categoria B.

Descrierea jobului

  • Coordoneaza activitatea Formatiilor de Masura – Mentenanta si dispune masuri ce conduc la atingerea obiectivelor planificate, dar si a unor oportunitati locale de business pe care le propune ierarhic;
  • Se asigura ca obiectivele Formatiilor au trasabilitate in sustinerea obiectivelor financiare, ca sunt cunoscute si respectate de catre personalul din subordine;
  • Colaboreaza cu Managerii Judeteni la alocarea lucrarilor catre electricieni in functie de programele stabilite;
  • Colaboreaza cu Managerul Judetean la identificarea factorilor de risc care pot afecta finalizarea lucrarilor / comenzilor transmise de Client;
  • Repartizeaza personalul din subordine pe lucrari / comenzi in functie de complexitatea acestora si stabileste seful de echipa;
  • Asigura suport personalului executant din subordine aflat in teren si furnizeaza la cerere informatii suplimentare pentru localizarea locatiilor de executie;
  • Evalueaza periodic rezultatele si performanta individuala a personalului din subordine
  • Face, la dispozitia Managerului Judetean, aprovizionarea directa cu materiale marunte a formatiilor;
  • Avizeaza necesarului de aprovizionare lunar / anual sau ori de cate ori este cazul;
  • Participa la analiza rapoartelor privind activitatile desfasurate si incadrarea in bugetul alocat, propune si implementeaza actiuni in vederea optimizarii continue a activitatii pentru sporirea eficientei muncii si imbunatatirea nivelului de calitate a serviciilor prestate la nivel de formatie;
  • Interactioneaza si comunica cu alte directii si departamente ADREM;
  • La dispozitia Managerului Judetean verifica in teren reclamatiile, sesizarile si notele de neconformitate, rezultate din activitate, intocmeste documentele necesare si transmite puncte de vedere in maxim 3 zile lucratoare;
  • Verifica (calitativ si cantitativ) prin sondaj in teren executia lucrarilor / comenzilor efectuate de personalul din subordine;
  • Colaboreaza impreuna cu Tehnician cu pregatirea lucrului la intocmirea devizelor de lucrari si a proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor, inclusiv documentatia aferenta acestora (PVLA, buletine de masuratori, etc);
  • La dispozitia Managerului Judetean acorda asistenta / consultanta tehnica personalului implicat in activitatea de proiectare;
  • Pentru lucrarile de antrepriza executate participa alaturi de Managerul Judetean si de Tehnicianul cu pregatirea lucrului la intocmirea cartii tehnice;
  • Intocmeste graficele de consemn, a pontajelor lunare, a situatiilor de plata suplimentara (ore suplimentare, consemn, extrabonus);
  • Sesizeaza Managerului Judetean necesitatea modificarii aplicatiilor / rapoartelor utilizate in vederea optimizarii activitatii defasurate;Transmite Operatorului / Tehnicianului necesarul pentru intocmirea Comenzilor interne de aprovizionare;
  • Controleaza periodic in teren personalul din subordine si personalul subcontractantilor si raspunde de urmatoarele aspecte:
  • Executarea lucrarilor / comenzilor conform procedurilor si instructiunilor de lucruin vigoare, a notelor comune in vigoare si a metodologiilor agreate cu Clientii;
  • Modul de utilizare al autovehiculelor si al utilajelor din dotare;
  • Utilizarea si depozitarea echipamentului individual de protectie;
  • Utilizarea si depozitarea materialelor, dispozitivelor, aparatelor si echipamentelor aflate in custodie;
  • Utilizarea si depozitarea materialelor, aparatelor si echipamentelor din dotare, uneltelor si dispozitivelor de lucru;
  • Efectuarea traseelor optime la executarea lucrarilor / comenzilor in vederea optimizarii costurilor;
  • Initiaza / Intocmeste:
    • Deconturi de cheltuieli;
    • Rapoarte de control;
    • Raportul zilnic de activitate.
  • Raspunde de executarea bugetului alocat si furnizeaza informatiile necesare intocmirii lui;
  • Raspunde de executarea planurilor lunare / semestriale de lucrari programate;
  • Raspunde de executarea lucrarilor din punct de vedere cantitativ si calitativ;
  • Raspunde de cresterea operativitatii si eficientei personalului din subordine;
  • Raspunde de utilizarea si pastrarea in bune conditii a documentelor cu regim special;
  • Raspunde de indeplinirea la timp si intocmai a sarcinilor specifice trasate sau stabilite de superiorul ierarhic.

Beneficii:
  • Pachet salarial competitiv;
  • Bonusuri pentru performanţă;
  • Beneficii non-financiare: certificări, training, etc.;
  • Atmosferă benefică dezvoltării profesionale şi personale.

Descrierea companiei

Grupul Adrem sprijină tranziția spre energie regenerabilă prin oferta sa de soluții și servicii dedicate domeniului energetic, prin intermediul celor trei companii – Adrem Invest, Adrem Engineering și Adrem Link – fiecare specializată pe segmentul ei de piață. Peste 1.000 de angajați din 18 județe asigură expertiza și abilitățile necesare pentru planificarea, dezvoltarea și implementarea soluțiilor la cheie, personalizate nevoilor clienților noștri, acoperind proiecte la nivelul întregii țări. De 30 de ani, oferim clienților noștri produse, soluții și servicii dedicate domeniului energetic.
Publicat 8 Apr. 2024 Reactualizat 8 Apr. 2024 Expiră 8 Mai 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.