Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

COORDONATOR DEPOZIT

PARTENER SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Suntem o echipa dinamica, alaturi de care poti sa te dezvolti si mai mult, avand parte de provocari permanente, astfel incat atat tu cat si colegii pe care-i vei coordona, sa fiti mereu updatati la tendintele pietii.
Prin urmare, daca cele de mai jos te caracterizeaza, te provocam sa vii alaturi de noi:
  • esti un bun organizator si coordonator, cu calitati de leader;
  • ai abilitati de relationare si lucru in echipa;
  • ai un caracter puternic, dinamic si cu inițiativa;
  • esti organizat, perseverent, planificat, autodisciplinat, orientat spre rezultate si indeplinirea obiectivelor;
  • ai studii superioare si minim 5 ani experiență pe o platforma logistica;
  • ai cunoştinţe de operare MS Office (Excel, Word).

Descrierea jobului

Responsabilităţile tale sunt:
  • organizarea si coordonarea operatiunilor cu marfa din depozit: receptia si pastrarea in conditii optime a marfurilor, pregatirea comenzilor si livrarilor;
  • organizarea activitatii de gestiune pentru marfurile din depozit conform normelor si procedurilor in vigoare;
  • organizarea si coordonarea colegilor din subordine in functie de nevoile momentului;
  • urmarirea inregistrarii corecte in sistem a tuturor operatiunilor efectuate de catre persoanele aflate in subordine, atat in momentul primirii produselor, cat si al livrarii acestora catre clienti;
  • supervizarea predarii/incarcarii marfurilor catre transportatori;
  • propunerea de masuri de imbunatatire sau dezvoltare a activitatii, atunci cand se impune acest lucru.

Alături de noi obţii:
  • salariu competitiv;
  • tichete de masă;
  • energie zilnică asigurată pe tot parcursul zilei de cafea proaspătă şi ceaiuri aromate;
  • prime cu ocazia sărbătorilor in functie de rezultatele financiare ale firmei;
  • zile libere plătite pentru evenimente deosebite ȋn familie;
  • zi libera platita cu ocazia aniversarii zilei de nastere;
  • training-uri operaționale.

Descrierea companiei

Logo-ul nostru este ”PARTENER PENTRU PERFORMANȚĂ”. Nu este un logo şi atât, este motivaţia noastră de a reuşi ȋn fiecare zi şi are la bază:

- reputaţia consolidată ȋn timp de a fi cu adevărat un partener de afaceri pentru clienţii noştri;

- performanţa produselor şi serviciilor oferite, asigurată de calitatea, tehnologia şi varietatea care le caracterizează;

- rezultatele obţinute ca urmare a muncii ȋn echipa PARTENER, echipă din care te invităm să faci parte.

Valorile noastre sunt: loialitatea, dinamismul, implicarea, perseverenţa şi spiritul liber, valori ce au contat in reuşita noastră individuală şi de echipă.

Dacă vrei o carieră pe termen lung, vrei să fii apreciat alături de o echipă dinamică, pasionată, dornică să atragă si să lucreze alături de noi colegi si daca toate cele de mai sus te-au convins că suntem echipa ȋmpreună cu care vrei să te dezvolţi, aplică CV-ul tău aici sau trimite-l pe adresa de mail hr@partner.ro .

PARTENER vine cu experienţa sa ca furnizor premium de scule şi echipamente pentru industrie si construcţii, cu o prezenţă neîntreruptă de peste două decenii pe piaţa de profil din România, prezenţă asigurată prin reţeaua naţională de magazine proprii şi parteneri distribuitori iar pe tine te asteptam cu entuziasmul unui alt inceput.

Publicat 22 Apr. 2024 Reactualizat 20 Mai 2024 Expiră 22 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.