Candidatul Ideal
Suntem in cautarea unui Contabil-sef dedicat si pasionat de cifre si analize financiare pentru a se alatura echipei noastre din cadrul companiei noastre.
Cerinte:
• Absolvent al invatamantului superior economic de specialitate;
• Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate;
• Vorbitor a limbii engleze prezinta un avantaj;
• Cunoştinţe bune de operare PC – Pachet MS Office;
• Abilitati de comunicare verbala si in scris;
• Vechime de cel putin 3 ani in domeniu;
• Prezența fizică la locul de muncă (nu se lucrează remote).
Profil:
• Capacitate de planificare, organizare și prioritizare a activităților;
• Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
• Abilitati excelente de gestionare a echipei si de comunicare;
• Capabilitate de a lucra cu termene și date limită;
• Capacitate de organizare si contol a activitatii;
• Acuratețe în lucrul cu documentele și prelucrarea datelor;
Descrierea jobului
Responsabilitati principale:
Beneficii:
- Organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii contabile a societatii in ︁︈︁︉︁︁︈︆︁︂conformitate cu dispozitiile legale în vigoare;
- Tine evidenta analitica a cheltuielilor deductibile si nedeductibile din punct de vedere fiscal, calculeaza TVA-ul colectat in cazul cheltuielilor care sunt depasite conform prevederilor legale (cheltuieli de protocol, cheltuieli de sponsorizare, cheltuieli sociale);
- calculeaza impozitul pe profit trimestrial si transmite spre verificare si aprobare pentru inregistrare catre director economic;
- intocmeste/depune la termen declaratiile fiscale, TVA, SAF-T, Intrastat, etc.;
- intocmeste/depune la termen bilantul contabil anual, raportarea semestriala si raportarea financiara;
- asigura si raspunde indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
- asigura si raspunde de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
- supravegheaza reconcilierea si inchiderea conturilor;
- colaboreaza, coodoneaza si indruma activitatile de inventariere si auditare statutare.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv
- Un mediu de lucru profesionist și prietenos;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Prime de sărbători legale;
- Weekend-uri libere;
- Participarea la proiecte interesante și diverse.
Descrierea companiei
CODGAS este o companie cu capital 100% romanesc, fondata in anul 2010, in Baia Mare, cu punct de lucru in localitatea Moreni, judetul Dambovita.
Activitatea principala se realizeaza in domeniul serviciilor de proiectare, consultanta, modernizari si reparatii in domeniul echipamentului din industria de petrol si gaze.
Activitatea principala se realizeaza in domeniul serviciilor de proiectare, consultanta, modernizari si reparatii in domeniul echipamentului din industria de petrol si gaze.
Publicat
15 Nov. 2024
Reactualizat
15 Nov. 2024
Expiră
15 Dec. 2024
Joburi similare