Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

AR- Billing Analysts/Agents

AtkinsRéalis
4 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

We are growing the Billing team and we have multiple openings as Billing analysts and Billing agents across our AR & Billing Team of AtkinsRéalis’ Finance Shared Services Centre.

These roles are an exciting career opportunity for those of you who are fluent in English and who aspire to develop a career in the accounting and finance fields. You will be in charge of issuing client invoices. You will be closely collaborating with project teams in order to obtain all required information, validate billing conditions, and ensure the client invoice is issued timely and accurately.

Descrierea jobului

Responsibilities
  • Process and manage billing activities, including invoicing, credit memos, and adjustments, in a timely and accurate manner.
  • Review billing data for accuracy, completeness, and compliance with company policies, regulatory requirements and contractual terms.
  • Update billing system with new customer information or changes to customer information.
  • Investigate and resolve billing discrepancies and issues to ensure customer satisfaction and prompt payment.
  • Collaborate with cross-functional teams to address customer inquiries and resolve billing-related concerns.
  • Monitor outstanding WIP and work with the Project Manager to ensure timely invoicing and payments.
  • Conduct regular data analysis and reconciliation to identify trends and opportunities for process improvement.
  • Assist in month-end closing activities and support the finance team with revenue recognition processes.
  • Ensure the maintenance and organization of billing records and documentation.
  • Contribute to process optimization initiatives to enhance billing efficiency and accuracy.

Requirements
  • Bachelor's degree in Finance, Accounting, Business Administration, or a related field
  • Proven experience in Accounting or Finance
  • Proficiency in English, French is a plus
  • Proficiency in MS Excel or other spreadsheet software
  • Knowledge of billing systems or accounting software (e.g., Oracle, SAP etc.)
  • Proven experience as a Billing Analyst or in a similar role would be advantageous (previous experience in a SSC is a plus)
  • Candidate based in Romania
  • Proficiency in Romanian language

Capabilities and qualifications
  • Ability to work collaboratively within a team and independently when required.
  • Strong customer service acumen
  • Ability to handle multiple tasks and meet deadlines in a fast-paced environment.
  • Strong analytical skills and attention to detail.
  • Excellent communication and interpersonal skills.

Our offer toward work-life balance

Work-from-home
Direct & permanent contract
Flexible benefits, at your choice (meal tickets, holiday / cultural vouchers, courses, wellness, etc.)
Easter & Christmas bonuses
Performance bonus
Private clinic medical subscription
Additional paid personal days per year
Free French language classes
Employee Assistance Program (EAP) > free psychological, financial, or legal counseling
Internal career opportunities, Learning & Development programs
Team activities/events, virtual FunWork
Open & dynamic work environment
Flexible working schedule – organized in shifts depending on the role:
Billing analyst: 9:00-17:30, 10:30 - 19:00
Billing agent: 9:00-17:30, 10:30 - 19:00, and 13:30 - 22:00* Monday to Friday *3 mandatory evening shifts (days) per month

Descrierea companiei

Oamenii sunt centrul organizației noastre și tot ceea ce construim este realizat datorită dedicării lor. Astfel, este firesc să avem grijă de ei și să îi sprijinim să ajungă acolo unde le este bine. Comunicarea eficientă și transparentă este baza, știm că nici o relație de încredere nu se ridică și nu se întreține altfel. Oferim resursele necesare învățării, provocăm oamenii să vrea mai mult de la ei și de la jobul lor și le oferim un mediu de lucru sigur și plăcut. Colegii sunt de milioane, echipele la fel, iar taskurile de zi cu zi, deși uneori vin cu provocări, își găsesc rezolvarea mai ușor.

Cine suntem noi?

Suntem AtkinsRéalis, o companie globală lider în design, inginerie și managementul proiectelor. În România, AtkinsRéalis oferă consultanță în inginerie pentru proiectul de la Cernavodă, unde se lucrează la unul dintre reactoarele centralei nucleare, a cărui durată de viață se dorește a fi extinsă până în anul 2060.

În București, încă din 2014, avem deschis centrul financiar (FSS – Finance Shared Services), creat cu scopul de a oferi o varietate de servicii financiare și suport. Totodată, separat, avem și entitatea de IT Business Applications Delivery, unde se lucrează cu sisteme financiare și unde colegii pricepuți în domeniul IT aduc mereu îmbunătațiri și propun soluții de automatizare.

Colegii noi sunt primiți cu entuziasm când aleg să facă parte din povestea noastră și ne bucurăm atunci când mulți aleg să rămână, să creștem împreună. Contăm mereu pe suportul celor de lângă noi, căci credem că succesul vine atunci când colaborăm, ne respectăm și avem încredere unii în ceilalți. Folosim tehnologia pentru a răspunde mai bine cerințelor clienților interni, și schimbăm opinii și cunoștințe pentru a identifica soluții inovatoare ce susțin eficiența.

Misiunea noastră în România : Build Connections. Drive Results.

Dacă și tu crezi în aceleași lucruri, iar domeniul financiar îți place și nu îți este străin, te așteptăm să devii unul de-al nostru. Pentru cei pasionați de tehnologie, avem rolurile de IT. Doar să alegi jobul potrivit pentru tine, din cele pe care le avem deschise. 😊

** AtkinsRéalis e o companie globală a cărei misiune este să creeze un viitor mai bun pentru planetă și pentru oameni. Prin soluții sustenabile, conectăm oameni, date și tehnologie pentru livra cele mai complexe proiecte din lume – de la infrastructură de transport, spitale, aeroporturi, până la platforme nucleare și de minerit. Compania are peste 36 000 de angajați și este prezentă în peste 100 de țări.

Cum avem grijă de echilibrul vieții tale profesionale / personale?

Contract direct pe perioadă nedeterminată Pachet de beneficii flexibile, din care poți alege (ex. bonuri de masă, tichete de vacanță / culturale, cursuri, wellness etc.) Prime de Paște / Crăciun Bonusuri de performanță Abonament medical în sistem privat Zile libere suplimentare plătite / an, pentru nevoi personale Cursuri de limba franceză gratuite Bonus de limbă Employee Assistance Program (EAP) – consiliere psihologică, economică și juridică gratuită Oportunități de carieră în cadrul companiei / Programe de Learning & Development Activități de echipă / evenimente & virtual Fun@Work Mediu de lucru plăcut și dinamic Program de lucru flexibil

AtkinsRéalis are grijă de confidenţialitatea dvs. AtkinsRéalis şi alte filiale sau companii afiliate ale AtkinsRéalis (denumite în continuare „AtkinsRéalis”) se angajează să protejeze confidenţialitatea dvs. Vă rugăm să consultaţi Declaraţia noastră de confidenţialitate (Privacy statement | Careers at AtkinsRéalis (atkinsrealis.com)) pentru a afla mai multe despre modul în care colectăm, utilizăm şi transferăm Datele dvs. personale. Oferind informaţiile dvs. personale companiei AtkinsRéalis, confirmaţi faptul că aţi citit şi acceptaţi Declaraţia noastră de confidenţialitate.

Publicat 8 Mai 2024 Reactualizat 15 Mai 2024 Expiră 7 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.