Agent servicii clienti
TAX JOBS LEGAL RO S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
-Cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu
-Experiența în utilizarea calculatorului (internet, Microsoft Office - nivel mediu) si a canalelor de comunicare (email, WhatsApp, Facebook, telefon)
-bune abilitati de comunicare si relaționare
-Persoană meticuloasă, cu atenție la detalii
-Experiența în utilizarea calculatorului (internet, Microsoft Office - nivel mediu) si a canalelor de comunicare (email, WhatsApp, Facebook, telefon)
-bune abilitati de comunicare si relaționare
-Persoană meticuloasă, cu atenție la detalii
Descrierea jobului
-Contactează clienții care sunt în sistem și oferă informații despre serviciile companiei
-Promovează produsele și serviciilе companiеi;
-Ascultă și înțelege nevoile clienților, oferindu-le soluții personalizate;
-Înregistrarea, procesarea înregistrării noilor clienți în conformitate cu procedurile aplicabile ale companiei și legile conexe
-Actualizează informațiile despre clienți (adresa, număr de telefon, persoana de contact etc.) și introduce datele clienților noi (se oferă training);
-Solicită documentele necesare pentru clienți de la instituțiile statului român
-Comunică cu clienții si departamentele companiei, telefonic și în scris, pentru soluționarea rapidă a solicitărilor apărute
-Muncă administrativă- înregistrarea datelor și crearea de înregistrări pentru agenții din sisteme (de exemplu: CRM, Excel, Word)
-Îndeplinește obiectivele individuale și de echipă stabilite de conducerea companiei;
-Raportează regulat rezultatele și activitățile specifice către supervisorul direct.
-Promovează produsele și serviciilе companiеi;
-Ascultă și înțelege nevoile clienților, oferindu-le soluții personalizate;
-Înregistrarea, procesarea înregistrării noilor clienți în conformitate cu procedurile aplicabile ale companiei și legile conexe
-Actualizează informațiile despre clienți (adresa, număr de telefon, persoana de contact etc.) și introduce datele clienților noi (se oferă training);
-Solicită documentele necesare pentru clienți de la instituțiile statului român
-Comunică cu clienții si departamentele companiei, telefonic și în scris, pentru soluționarea rapidă a solicitărilor apărute
-Muncă administrativă- înregistrarea datelor și crearea de înregistrări pentru agenții din sisteme (de exemplu: CRM, Excel, Word)
-Îndeplinește obiectivele individuale și de echipă stabilite de conducerea companiei;
-Raportează regulat rezultatele și activitățile specifice către supervisorul direct.
Descrierea companiei
Societatea - mamă TJ-Legal, s.r.o. (din Slovacia) este o companie care oferă consultanță și servicii clienților slovaci, cehi, polonezi și români care lucrează în străinătate.Pe piața din Romania suntem prezenți de la începutul anului 2021.
Misiunea noastră este de a ajuta clienții să recupereze impozite și alte contribuții din străinătate.
Suntem specializați în rambursări de taxe din străintate, și în preznt oferim servicii pentru Germania, Olanda și Austria.
Suntem mândri că putem oferi locuri de muncă în regiunea Slovaciei de Est și într-o regiune selectată a României, dar cu un scop pan-European, precum și stabilitatea, instruirea și dezvoltarea personală a angajaților noștri. Ajutăm clienții cât mai mult posibil și, prin urmare, pe lângă extinderea portofoliului de servicii oferite, căutăm angajați unici care sunt dispuși cu abilitățile lor și cu abordarea orientată spre client de a lucra pentru a ne îndeplini misiunea - abordarea individuală pentru satisfacția și viziunea clienților - de a construi o companie multinațională de consultanță, taxe, consiliere economică și juridică privind expertiza, gândirea inovatoare și cea mai recentă tehnologie.
Misiunea noastră este de a ajuta clienții să recupereze impozite și alte contribuții din străinătate.
Suntem specializați în rambursări de taxe din străintate, și în preznt oferim servicii pentru Germania, Olanda și Austria.
Suntem mândri că putem oferi locuri de muncă în regiunea Slovaciei de Est și într-o regiune selectată a României, dar cu un scop pan-European, precum și stabilitatea, instruirea și dezvoltarea personală a angajaților noștri. Ajutăm clienții cât mai mult posibil și, prin urmare, pe lângă extinderea portofoliului de servicii oferite, căutăm angajați unici care sunt dispuși cu abilitățile lor și cu abordarea orientată spre client de a lucra pentru a ne îndeplini misiunea - abordarea individuală pentru satisfacția și viziunea clienților - de a construi o companie multinațională de consultanță, taxe, consiliere economică și juridică privind expertiza, gândirea inovatoare și cea mai recentă tehnologie.
Publicat
29 Apr. 2024
Reactualizat
29 Apr. 2024
Expiră
6 Mai 2024