Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

System Administrator Engineer L1 - Bucharest

CGS Romania
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

- Fluent in engleza (se lucreaza cu un client din U.S.).
- Experienta anterioara in a lucra cu WIRE SHARK.
- Remote Desktop Connection (sau orice program asemanator precum
TEAMVIWER, dar nu limitat doar la acestea)
- Experienta in zona de networking (ex: sys admin positions, experienta cu
troubleshooting in cazuri de package loss, erori de proxy, erori de conexiune,
configurare retele de tip VoIP, sa fi lucrat cu protocoale precum SIP, NAT, NTP, FTP,
MASK, DNS, DHCP, UDP, TCP) – SIP, NAT, NTP, DNS, TCP sunt un must cu care lucram
constant, restul sunt nice to have
- Cunostinte cu platforme precum Skype, Share Point sau Office365 si Teams (in special sa
stie cum functioneaza Teams in zona de apeluri/conferinte si sa stie un basic
troubleshooting tot in aceasta zona)
- Sa fi lucrat cu Active Directory in Microsoft Azure (sau sa aiba bune cunostinte pentru
ca noi nu lucram foarte mult cu Active Directory)
- Sa fi lucrat cu CRM solutions – Jira, Salesforce, ServiceCloud
- Sa fi lucrat cu sisteme de ticketing (precum ServiceNow)

Descrierea jobului

Monitorizare si troubleshooting de retele VoIP sustinute prin device-uri fizice
si/sau servicii in cloud (cloud based services).

- MONITORIZARE – trebuie sa ne uitam constant in queue-ul de tickete; pe baza
ticketelor monitorizam calitatea apelurilor, orice fel de erori care pot aparea in timpul
functionarii device-urilor sau serviciilor
- TROUBLESHOOTING – daca un ticket nu se rezolva automat in 15-20 de minute vom
vedea ce device are probleme, ne conectam la el folosind REMORE DESKTOP
CONNECTION sau WEBSOCKET, iar folosind SYSLOG sau WIRE SHARK, urmarim
pachetele si eventualele erori in vederea descoperirii cauzei principale a alarmei si
rezolvarea acesteia
- MAIN TASK – solutionare de tickete (60% backoffice; 40% outbound calls pe baza
ticketelor – apelurile se fac direct catre clienti in functie de prioritatea ticketelor)

Descrierea companiei

Compania americana CGS (Computer Generated Solutions) este unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii de business process outsourcing din lume, prezenta inca din anul 2006, pe piata din Romania. Compania furnizeaza, pe plan local, servicii in 18 limbi straine, avand 7 centre de suport in Bucuresti, Brasov, Sibiu, Targu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanta si Galati.

Cei cca. 4.000 de angajati ai CGS Romania interactioneaza zilnic cu clienti din Romania, Germania, Marea Britanie, Spania si alte tari europene, precum si din Statele Unite ale Americii sau Canada.

Principalele servicii oferite de catre CGS Romania sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales si alte servicii externalizate pentru companii care activeaza in domeniul telecomunicatiilor, IT, banci, asigurari si retail.

Te vei alatura unei echipe entuziaste si dinamice care te va ajuta la dezvoltarea unei carierei de succes, intr-un mediu atractiv de lucru.

Vei participa la sesiuni de formare si training-uri intensive pentru a-ti imbunatati cunostintele si perfectiona skill-urile acumulate pana in prezent, cat si iti vei dezvolta noi abilitati.

Afla mai multe despre politica noastra de confidentialitate, accesand link-ul: http://romania.cgsinc.com/wp-content/uploads/2018/05/CGS-GDPR-Candidate-privacy-policy-RO.pdf

Publicat 9 Ian. 2025Reactualizat 9 Ian. 2025Expiră 8 Febr. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.