Suport clienti italiana hibrid
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Candidatul ideal are urmatoarele caractesistici:
- Vorbitor de limba italiana si limba engleza cu o capacitate excelentă de comunicare scrisa, si verbala, oferind suport profesionist si eficient clientilor
- Abilitati excepționale de comunicare si rezolvare a problemelor: capacitatea de a gestiona situatiile cu calm, eficienta si orientare catre soluții rapide.
- Competente digitale solide: utilizare avansată a PC-ului, viteza si precizie in tehnoredactare, abilitatea de a naviga cu usurinta intre multiple tab-uri de browser si de a efectua cautari rapide si relevante pe internet.
- Personalitate placuta, calma si empatica: un comportament prietenos si o atitudine solara, fiind mereu gata sa oferi ajutor cu rabdare si bunavointa.
- Orientare puternica catre client: capacitatea de a asculta activ, de a intelege nevoile clientului si de a oferi raspunsuri clare si eficiente.
- Spirit de echipa si colaborare: deschis sa colaborezi armonios cu colegii, contribuind la un mediu de lucru bazat pe cooperare si respect.
- Flexibilitate si disponibilitate: deschiderea de a lucra in ture flexibile, inclusiv in weekenduri, pentru a sustine necesitatile echipei.
Descrierea jobului
- Oferirea de informatii si suport clientilor, prin email si telefon, pe baza procedurilor, pe care ︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂le vei asimila in timpul trainingului;
- Gestionarea solicitărilor clientilor intr-un mod profesionist, oferind solutii rapide si eficiente, respectand standardele de calitate ale companiei;
- Asigurarea unei comunicari clare si empatice, mentinand o atitudine pozitiva si orientata catre client.
Ce iti oferim:
- Pachet salarial atractiv: salariu fix competitiv, plus bonuri de masa;
- Stabilitate profesionala: contract de munca pe perioada nedeterminata, intr-o companie solida si de incredere;
- Asigurare privata de sanatate;
- Posibilitatea de a lucra in regim hibrid, după ce dobandesti autonomie in activitatea zilnica;
- Training si formare profesionala continua, pentru a te ajuta să te dezvolti si sa iti perfectionezi competentele pe termen lung.
Te asteptam sa devii parte din echipa noastra!
Descrierea companiei
FSP Global operează la Cluj-Napoca din anul 2009 ca externalizator de servicii în sectorul Business Process Outsourcing (BPO) și Call Center. Societatea a fost premiată de către Camera de Comerţ Cluj. FSP Global înseamnă “Full Service Provider''. Utilizăm cele mai avansate tehnologii și furnizăm clientelei noastre servicii personalizate de înaltă calitate.
► www.fspglobal.com
► tel: +40 364 88 56 77