Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate în domeniul economic.
- Experiență relevantă în domeniul financiar-contabilitate.
- Gândire analitică, atenție la detalii și acuratețe.
- Motivație pentru dezvoltare și învățare.
- Inițiativă și orientare către îmbunătățire continuă.
- Cunoștințe de limba germană (nivel intermediar) și engleză (nivel intermediar); cunoașterea altor limbi străine reprezintă un avantaj.
- Cunoștințe operare PC: MS Office, SAP.
Descrierea jobului
Responsabilități principale:
- Realizează înregistrările contabile conform procedurilor de lucru, referitoare la provizioane, ajustări, cheltuieli în avans, leasing etc.
- Verifică și efectuează corecțiile asupra rapoartelor de cheltuieli, venituri și taxe sau tranzacțiile care necesită ajustări conform regulilor și procedurilor companiei.
- Operează și gestionează registrul mijloacelor fixe, inclusiv înregistrarea activelor noi, calcularea deprecierii și eliminarea activelor conform politicilor interne.
- Semnalează discrepanțele identificate în cadrul reconcilierilor conturilor în vederea corectării.
- Urmărește, analizează și raportează cheltuielile, asigurându-se că toate tranzacțiile sunt clasificate corespunzător și conforme cu politicile companiei, IFRS.
- Participă la auditurile interne și externe prin furnizarea documentației, rapoartelor și explicațiilor necesare pentru tranzacțiile financiare.
- Oferă sprijin pentru înregistrările fiscale prin colectarea și organizarea informațiilor financiare relevante și asigurarea conformității cu reglementările.
- Contribuie la pregătirea situațiilor financiare lunare, trimestriale și anuale și a rapoartelor de gestiune.
Ce oferim la Xella Shared Service Center?
- Un mediu de lucru în care contează dialogul, deschiderea, aprecierea și respectul reciproc, unde te poți dezvolta și învăța împreună cu o echipă care lucrează cu profesionalism, dedicare și pasiune.
- Un pachet de compensații și beneficii motivant, tichete de masă, tichete cadou, abonament sănătate la o rețea privată de servicii medicale.
- Oportunități de învățare și dezvoltare profesională.
Descrierea companiei
Cu o prezență în peste 22 de țări din Europa, 78 de fabrici și peste 5000 de angajați, Grupul Xella este unul dintre cei mai mari furnizori europeni de soluții eficiente și durabile de zidărie pentru întreaga casă. Xella este producătorul unor mărci cunoscute precum Ytong, Silka, Hebel, și Multipor și este unul dintre pionierii soluțiilor de planificare digitală în construcții.
Xella Shared Service Center, centrul de servicii pentru companiile locale din Germania, Țările de Jos, Franța, Belgia, Danemarca, U.K. și Suedia, acoperă activității ca: back office & front office, customer service, accounts payable si account receivables.
Xella RO, filiala locală a grupului, este principalul jucător din piața materialelor de construcții pentru zidărie din țară. Cu misiunea de a contribui sustenabil la îmbunătățirea mediului construit în România, Xella RO își desfășoară activitatea în cele trei fabrici situate în Ploiești, Deva și Oradea.
Xella, în calitatea sa de grup internațional, prețuiește diversitatea. Suntem o echipă cu valori comune și încurajăm, în același timp, perspectivele și experiențele diverse. Ne definește o cultură organizațională bazată pe colaborare și comunicare deschisă. Credem că fiecare coleg trebuie să aibă ocazii pentru a-și dezvolta potențialul și oferim un mediu care susține învățarea, creativitatea, inițiativa și autonomia. Suntem mândri de diversitatea punctelor de vedere, valorizăm fiecare personalitate în parte și fiecare expertiză individuală.Centrul regional de servicii Xella SSC a fost înființat în anul 2015 și oferă suport în domeniul financiar-contabiltiate și comercial pentru organizațiile locale ale Grupului Xella din 7 țări din centrul și vestul Europei.