-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Specialist achizitii licitatii, Birou Progresul

STRABAG SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Strabag - Biroul Progresu angajează un Specialist Achiziții Licitații dedicat și proactiv, care să se alăture echipei noastre. Dacă ești pasionat de domeniul achizițiilor publice și ai experiență în gestionarea proceselor de licitație, te așteptăm să ne cunoști!
  • absolvent invatamant superior domeniul economic / tehnic (de preferat);
  • experienta anterioara in achizitii in proiecte de constructii (de drumuri, de preferat);
  • cunostinte operare calculator, baze de date, MS Office, sisteme ERP;
  • cunostinte de limba engleza – minim nivel mediu;
  • capacitate foarte buna de comunicare si relationare, abilitati de negociere;
  • Spirit de echipă, responsabilitate și capacitatea de a lua decizii rapide
  • abilitati de a interpreta date tehnice, rapoarte financiare, documente legale;
  • carnet de sofer categoria B, disponibilitate deplasare;

Descrierea jobului

  • Elaborarea si transmiterea cererilor de oferta catre furnizori/ subcontractori prin sistemul ERP
  • Urmarirea termenului limita pentru primirea ofertelor de ︃​︁︃︅​︁︉︀​︁︀︇la furnizori si contactarea acestora pentru a transmite in timp util ofertele de pret;
  • Procesarea si analizarea ofertelor primite in vederea respectarii bugetului si a prevederilor documentatiei tehnice (caiete de sarcini) in conformitate cu specificatiile proiectelor;
  • Mentinerea si actualizarea constanta a bazei de date a furnizorilor si subcontractorilor;
  • Redactarea rapoartelor periodice privind achizițiile și relațiile cu furnizorii în cadrul companiei, efectuarea analizelor și comparațiilor periodice pentru evaluarea eficienței procesului de achiziții;
  • Propunerea de modificari in ceea ce priveste continutul contractelor incheiate cu furnizorii/ subcontractorii cu privire la cerintele si specificatiile tehnice;
  • Solicitarea documentelor necesare de la furnizori, subcontractori, asociați și terți susținători pentru calificarea în licitații
  • Monitorizarea continua a furnizorilor/ subcontractorilor existenti si evaluarea performantei lor;
  • Evaluarea oportunitatii acceptării unui furnizor nou, conform politicilor companiei;
  • Cercetarea pieței pentru identificarea furnizorilor/ subcontractorilor cu potențial ridicat în ceea ce privește calitatea, prețul și termenul de livrare/ executie;

Descrierea companiei

STRABAG

Progresul începe cu noi.

Aproape 83.000 de oameni lucrează în STRABAG, în peste 12.000 de santiere din întreaga lume, pentru progres. Proiectele noastre sunt unice și cu o individualitate puternică, la fel ca fiecare dintre noi. De la construcții și inginerie structurală, construcții de drumuri și inginerie civilă, construcții de poduri și săpături de tuneluri, dezvoltare de proiecte, producție de materiale de construcții sau managementul clădirilor - gândim în perspectivă și ne propunem să devenim cel mai inovator și durabil grup de tehnologie în construcții din Europa. Oportunități egale de șanse, diversitatea și incluziunea sunt părți integrale a ceea ce suntem și este modul nostru de operare. Lucrăm împreună ca parteneri pentru a finaliza proiecte cu succes și pentru a crește odată cu noile provocări. Împreună realizăm lucruri mari.

Construiește-ți viitorul alături de noi!

Aplică acum pentru a deveni parte din echipa noastră.

Publicat 30 Oct. 2024 Reactualizat 30 Oct. 2024 Expiră 29 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.