Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Sef Serviciu Contabilitate BRD Pensii

BRD Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Absolvent Studii Economice Superioare, profil Finante, Asigurari si Banci/Contabilitate si Informatica de gestiune;
  • Experienta in specialitate minimum 5 ani;
  • Experienta in domeniu asigurarilor sau pensiilor 2 ani;
  • Cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil;
  • Cunostinte solide privind legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;
  • Cunostinte PC – MS ︀︉︂︆︌︀️︅​︂︆︄︆​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎Office applications (Excel, Word, PowerPoint);
  • Capacitate de organizare, spirit de echipa;
  • Abilitati bune de comunicare.

Descrierea jobului

  • Coordoneaza activitatea Serviciului de Contabilitate;
  • Stabileste planurile si obiectivele personalului din subordine, asigura repartizarea sarcinilor in cadrul echipei coordonate ︁︀​︂︃︃​︇︃​︁︃︂si urmareste realizarea lor pentru atingerea obiectivelor stabilite;
  • Elaboreaza si propune Sefului de Departament strategia si obiectivele activitatii serviciului de contabilitate;
  • Identifica si propune modalitati de imbunatatire a activitatii;
  • Raporteaza posibilele evenimente de risc specifice si pierderi;
  • Urmarirea respectarii legislatiei contabile si fiscale in vigoare si a modificarilor intervenite;
  • Verificarea inregistrarilor contabile generate automat din diverse aplicatii si importate in aplicatia de contabilitate;
  • Setarea de noi aplicatii in concordanta cu cerintele contabile si de raportare;
  • Propune setarea de noi rapoarte din aplicatiile existente, aplicatii necesare eficientizarii sarcinilor si a atingerii obiectivelor de calitate pentru raportarile interne si externe
  • Urmarirea finalizarii balantei de verificare pentru administrator si fondurile private in termenele stabilite;
  • Verificarea si certificarea/ aprobarea inregistrarilor din conturile contabile;
  • Mentinerea relatiei cu autoritatile fiscale, departamentele tehnice din ASF, reprezentantii BNR in scopuri statistice, reprezentantii INSE;
  • Furnizarea informatiilor contabile necesare altor exercitii externe de revizuire decise de conducere.

Descrierea companiei

Noi credem că viitorul e al celor care se bucură de prezent. Dacă și tu crezi că acțiunile din prezent influențează viitorul, te invităm să iei în considerare o carieră în domeniul pensiilor private.

BRD Pensii este parte a Groupe Société Générale și are ca acționari compania franceză de asigurări Sogecap S.A. și BRD-Groupe Societe Generale S.A.

Societe Generale este unul dintre cele mai importante grupuri de servicii financiare europene. Activ în economia reală de peste 150 de ani, cu o poziție solidă în Europa și puternic conectat la întreaga lume, Societe Generale are o echipă de peste 149.000 de oameni care sprijină în fiecare zi un număr de 31 milioane de clienți persoane fizice, companii și investitori instituționali din toată lumea.
Publicat 27 Sept. 2024 Reactualizat 29 Sept. 2024 Expiră 27 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.