Secretariat/ Administrativ/ Contabilitate primara
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- persoana responsabila, organizata, punctuala, atenta la detalii;
- bune cunostinte de contabilitate primara, evidenta documente;
- cunostinte limba engleza, nivel avansat, scris si vorbit;
- abilitati de comunicare si relationare;
- capacitatea de a respecta termenele limita si de a indeplini sarcinile la timp;
- cunostinte PC - Microsoft Office (Word, Excel);
- experienta minim doi ani pe un post similar constituie avantaj;
- Personalitate energica, eficienta, proactiva.
Descrierea jobului
-preia cererile de piese de schimb transmise de clienti, solicita oferta catre furnizorii agreati si revine catre clienti cu ︃︁︄︀︁︉︆︅oferta solicitata;
- tine evidenta cererilor de piese de schimb si urmareste finalizarea vanzarilor de piese;
- pregateste documentele de import pentru vamuire;
- asigura inregistrarea, evidenta si gestionarea documentelor intrate/iesite;
- asigura in timp util expedierea/primirea prin posta/curier a tuturor documentelor societatii;
- asigura emiterea facturilor, inregistrarea acestora in programul de contabilitate (cunoasterea programului Ciel constituie avantaj) si urmareste achitarea facturilor la termenele stabilite/ data scadenta;
- verifica facturile primite de la furnizori- inclusiv termenul de plata - si actualizeaza statusul acestora in aplicatia sistem;
- asigura corespondenta cu clientii / furnizorii;
-contacteaza clienti/furnizori pentru clarificarea si rezolvarea problemelor financiare aparute;
- mentinerea relatiei cu banca si cu diversi furnizori (transport/utilitati/servicii);
- arhivarea in bune conditii a documentelor;
- ale activitati specifice de secretariat – e-mail, telefon;
- intocmirea diverselor rapoarte periodice.
Descrierea companiei
Activitatea firmei consta in vanzarea de utilaje si echipamente industria lemnulu. Compania noastra activeaza in Romania din anul 1992. Pornind de la busteni sau cherestea si parcurgand tot drumul catre produse finite, oferim clientilor: - consultanta tehnica in vederea alegerii tehnologiilor si utilajelor de prelucrare a lemnului; - intocmirea de fluxuri tehnologice particularizate in functie de produsul finit si de amplasare; - ofertarea, contractarea si urmarirea derularii contractelor; - punerea in functiune a masinilor si utilajelor vandute precum si instruirea tehnica a personalului operator; - asistenta tehnica in perioada de garantie si post-garantie.
http://ustunkarli.ro/
-
- 29 Nov. 2024
Contabil primar / Secretara
TS ACTIVE SUPPLY S.R.L.
București, Ilfov, Jilava5000 - 5500 RON net / lună -