Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Secretara

Omnia Plast S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

- Studii medii sau superioare;
- Experienta minim 6 luni pe un post similar;
- Cunostinte de limba engleza-nivel mediu;
- Bune abilitati de comunicare;
- Abilitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa;
- Tact, integritate si abilitatea de a respecta confidentialitatea documentelor;
- Capacitate de organizare si planificare a activitatilor;
- Atitudine pozitiva si amabila;
- Utilizator de nivel mediu pachet MS Office.

Descrierea jobului

- Inregistrarea si stampilarea documentelor ︁︀​︂︃︃​︁︂︇​︁︂︈care intra si ies din societate;
- Tine evidenta inregistrarilor documentelor in registrul intrari/iesiri;
- ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀Preia convorbirile telefonice;
- Distribuie informatiile preluate telefonic, verbal sau prin fax catre departamentele vizate in timp util;
- Gestioneaza personalul din societate catre departamentele vizate, in programul de lucru al acestora;
- Distribuie diferite documente (adeverinte, formulare, etc) angajatilor;
- Centralizeaza, tine evidenta personalului pe masini de transport si verifica indeplinirea cerintelor de numar maxim de persoane transportate;
- Intocmeste diferite situatii de transport astfel incat aceastea sa fie actualizate la zi (numar de persoane pe masini, rute existente, etc);
- Centralizeaza electronic bonurile de combustibil aduse de angajatii societatii conform procedurii de decont transport;
- Organizeaza desfasurarea in bune conditii a vizitelor in cadrul companiei;
- Asigura necesarul pentru protocolul societatii;
- Intocmeste corespondenta comerciala cu partenerii externi;
- Traduce acte, corespondenta, material documentar;
- Multiplica documente; selecteaza, difuzeaza, caseaza si arhiveaza documentatia;
- Stabileste necesarul de consumabile pentru personalul societatii;
- Comanda consumabilele necesare;
- Executa situatii referitoare la necesarul de consumabile;
- Se documenteaza pe teme cerute de conducerea societatii;
- Execută orice alte sarcini trasate de conducatorii ierarhici (director general, responsabil departament) în concordanta cu functia ocupata si legislatia in vigoare.


Beneficii:
- Program de lucru de Luni-Vineri: 08:00-16:30;
- Salariu in functie de experienta;
- Tichete de masa;
- Abonament medical clinica privata;
- Decont de transport / transport asigurat de la metrou Gorjului;
- Tichete cadou de Paste si Craciun.

Descrierea companiei

Firma de productie echipamente sportive ce ne-am inceput activitatea in anul 2008, sub egida Grupului Sunino Spa, lider european in prelucrarea maselor plastice. In prezent, ne-am extins activitatea ajungand la peste 1100 de angajati in cele trei puncte de lucru din Satu Mare, Chiajna si Clinceni.

Publicat 24 Sept. 2024 Reactualizat 24 Sept. 2024 Expiră 24 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.