Candidatul Ideal
Competențe și Abilități:
• Comunicare excelentă – atât verbală, cât și scrisă
• Capacitate de organizare și prioritizare a sarcinilor
• Atenție la detalii și acuratețe în gestionarea documentelor
• Abilități de negociere și mediere a conflictelor
• Discreție și confidențialitate în manipularea informațiilor sensibile
• Spirit de echipă, dar și autonomie în luarea deciziilor
• Comunicare excelentă – atât verbală, cât și scrisă
• Capacitate de organizare și prioritizare a sarcinilor
• Atenție la detalii și acuratețe în gestionarea documentelor
• Abilități de negociere și mediere a conflictelor
• Discreție și confidențialitate în manipularea informațiilor sensibile
• Spirit de echipă, dar și autonomie în luarea deciziilor
Descrierea jobului
• Evidenta fiselor de aptitudini, menținerea comunicării cu medicina muncii,
programarea angajaților;
• Întocmirea foilor de prezenta și statelor;
• Evidenta, completarea și actualizarea dosarelor de personal;
• Întocmirea și eliberarea diverselor tipuri de adeverințe;
• Redactarea deciziilor de demisie și a actelor adiționale;
• Diverse operațiuni în aplicația Revisal;
• Utilizarea aplicațiilor Saga in vederea eliberării diverselor documente și a
statelor;
• Depunerea diverselor declarații, precum D112;
• Utilizarea platformei ANAF/SPV;
• Emiterea facturilor și a chitanțelor de plata prin intermediul platformei SMARTBIL;
• Evidenta, completarea și actualizarea contractelor de prestări servicii;
• Gestionarea dosarelor de personal: întocmirea, actualizarea și arhivarea
documentelor de angajare (contracte de muncă, acte adiționale, decizii, adeverințe
etc.).
• Asigurarea respectării legislației muncii și a politicilor interne în procesul de
administrare a resurselor umane.
• Înregistrarea și actualizarea datelor angajaților în sistemele interne HR și softurile
utilizate (ex. REVISAL, Saga, etc.).
• Gestionarea concediilor și a cererilor de absenteism (medicale, odihnă, fără plată),
precum și monitorizarea pontajului.
• Oferirea de suport pentru onboarding-ul noilor angajați și gestionarea
documentației aferente.
• Emiterea adeverințelor
• Pregătirea rapoartelor și analizelor HR, la cerere, pentru management
programarea angajaților;
• Întocmirea foilor de prezenta și statelor;
• Evidenta, completarea și actualizarea dosarelor de personal;
• Întocmirea și eliberarea diverselor tipuri de adeverințe;
• Redactarea deciziilor de demisie și a actelor adiționale;
• Diverse operațiuni în aplicația Revisal;
• Utilizarea aplicațiilor Saga in vederea eliberării diverselor documente și a
statelor;
• Depunerea diverselor declarații, precum D112;
• Utilizarea platformei ANAF/SPV;
• Emiterea facturilor și a chitanțelor de plata prin intermediul platformei SMARTBIL;
• Evidenta, completarea și actualizarea contractelor de prestări servicii;
• Gestionarea dosarelor de personal: întocmirea, actualizarea și arhivarea
documentelor de angajare (contracte de muncă, acte adiționale, decizii, adeverințe
etc.).
• Asigurarea respectării legislației muncii și a politicilor interne în procesul de
administrare a resurselor umane.
• Înregistrarea și actualizarea datelor angajaților în sistemele interne HR și softurile
utilizate (ex. REVISAL, Saga, etc.).
• Gestionarea concediilor și a cererilor de absenteism (medicale, odihnă, fără plată),
precum și monitorizarea pontajului.
• Oferirea de suport pentru onboarding-ul noilor angajați și gestionarea
documentației aferente.
• Emiterea adeverințelor
• Pregătirea rapoartelor și analizelor HR, la cerere, pentru management