Candidatul Ideal
Studii superioare finalizate, de preferat o diplomă universitară similară în HR;
Cunoștințe de legislația muncii;
Atestat inspector/specialist resurse umane reprezintă un avantaj;
Atestat auditor intern pentru elaborare proceduri reprezintă un avantaj; nu este obligatoriu
Cunoștințe solide de Excel și limba engleză;
Abilități de comunicare și relaționare;
Experiența într-o poziție similară constituie avantaj;
Excelente abilități de comunicare și organizare, nivel înalt de implicare și responsabilitate, atenție la detalii;
Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;
Capacitate de a respecta termene limită;
Atenție către detalii;
Posedă aptitudini de planificare, organizare și control al activității, de luare de decizii, inițiative;
Atitudine proactivă, lucru în echipă.
Cunoștințe de legislația muncii;
Atestat inspector/specialist resurse umane reprezintă un avantaj;
Atestat auditor intern pentru elaborare proceduri reprezintă un avantaj; nu este obligatoriu
Cunoștințe solide de Excel și limba engleză;
Abilități de comunicare și relaționare;
Experiența într-o poziție similară constituie avantaj;
Excelente abilități de comunicare și organizare, nivel înalt de implicare și responsabilitate, atenție la detalii;
Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;
Capacitate de a respecta termene limită;
Atenție către detalii;
Posedă aptitudini de planificare, organizare și control al activității, de luare de decizii, inițiative;
Atitudine proactivă, lucru în echipă.
Descrierea jobului
Planifică, organizează și supervizează activitățile specifice departamentului de resurse umane;
Organizează și coordonează întreg procesul de recrutare și selecție de personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea companiei;
Participă la selecția CV-urilor, intervievarea și testarea candidaților;
Întocmește și administrează dosarele de angajare, contractele de muncă, actele adiționale și documentele specifice departamentului de resurse umane;
Întocmește adeverințe de vechime în muncă pentru toți salariații companiei;
Întocmește corect, complet și la timp deciziile de încetare a raporturilor de muncă;
Se informează în permanență cu privire la modificările survenite în legislația muncii, le comunică și le analizează împreună cu membrii echipei în care activează și se asigură de aplicarea acestora în conformitate cu prevederile legale;
Participă la scanarea pieței forței de muncă și identificarea oportunităților de colaborare;
Realizează și postează anunțuri de recrutare pe canalele specializate în funcție de criteriile stabilite cu partenerii companiei;
Contactează candidații și planifică sesiunile de interviu;
Realizează interviuri telefonice;
Participă la interviurile de selecție și realizează rapoarte specifice de recrutare;
Întocmește diverse documente și rapoarte specifice departamentului resurse umane;
Este responsabil cu întreg procesul de angajare, acte adiționale, încetarea raporturilor de muncă (demisie/concediere);
Asigură interpretarea corectă și aplicarea politicilor de personal ale companiei, a regulamentului intern și a manualului de inducție;
Elaborează și implementează procedurile specifice companiei;
Asigură protocolul în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice;
Ține evidența instrumentelor de lucru predate angajaților;
Asigură rezervările și orice alte activități necesare protocolului de organizare a angajaților companiei.
Organizează și coordonează întreg procesul de recrutare și selecție de personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea companiei;
Participă la selecția CV-urilor, intervievarea și testarea candidaților;
Întocmește și administrează dosarele de angajare, contractele de muncă, actele adiționale și documentele specifice departamentului de resurse umane;
Întocmește adeverințe de vechime în muncă pentru toți salariații companiei;
Întocmește corect, complet și la timp deciziile de încetare a raporturilor de muncă;
Se informează în permanență cu privire la modificările survenite în legislația muncii, le comunică și le analizează împreună cu membrii echipei în care activează și se asigură de aplicarea acestora în conformitate cu prevederile legale;
Participă la scanarea pieței forței de muncă și identificarea oportunităților de colaborare;
Realizează și postează anunțuri de recrutare pe canalele specializate în funcție de criteriile stabilite cu partenerii companiei;
Contactează candidații și planifică sesiunile de interviu;
Realizează interviuri telefonice;
Participă la interviurile de selecție și realizează rapoarte specifice de recrutare;
Întocmește diverse documente și rapoarte specifice departamentului resurse umane;
Este responsabil cu întreg procesul de angajare, acte adiționale, încetarea raporturilor de muncă (demisie/concediere);
Asigură interpretarea corectă și aplicarea politicilor de personal ale companiei, a regulamentului intern și a manualului de inducție;
Elaborează și implementează procedurile specifice companiei;
Asigură protocolul în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice;
Ține evidența instrumentelor de lucru predate angajaților;
Asigură rezervările și orice alte activități necesare protocolului de organizare a angajaților companiei.
Descrierea companiei
Echipa SUPERMEDICAL se mărește!
Supermedical este distribuitor de aparatura si echipamente medicale de inalta performanta.
Companie ROMANA- GERMANA, angajeaza Responsabil Resurse Umane cu Atribuții Administrative și Procedurale.
Dacă vrei să lucrezi într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică, serioasă și plină de entuziasm, vino alături de noi! Sediul principal se afla in Localitatea Carcea iar reprezentantii nostrii medicale acopera toata Romania.
Ne-am propus să aducem un plus valoare sistemului medical din România prin produse și servicii de cea mai bună calitate, iar tu ne poți ajuta.
Lucrăm pentru spitale, clinici medicale și cabinete, pentru medici și pacienți și, nu în ultimul rând, pentru noi.
Viziunii noastre s-au alăturat deja unele dintre cele mai mari companii din lume: SIEMENS HEALTHCARE, HALYARD, VISUS, MEDICAL ECONET și alții.
Așa că, dacă și tu crezi în evoluție, calitate, integritate, respect și siguranță, vino lângă noi, să punem bazele unui mediu de care să fim mândri!
Supermedical este distribuitor de aparatura si echipamente medicale de inalta performanta.
Companie ROMANA- GERMANA, angajeaza Responsabil Resurse Umane cu Atribuții Administrative și Procedurale.
Dacă vrei să lucrezi într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică, serioasă și plină de entuziasm, vino alături de noi! Sediul principal se afla in Localitatea Carcea iar reprezentantii nostrii medicale acopera toata Romania.
Ne-am propus să aducem un plus valoare sistemului medical din România prin produse și servicii de cea mai bună calitate, iar tu ne poți ajuta.
Lucrăm pentru spitale, clinici medicale și cabinete, pentru medici și pacienți și, nu în ultimul rând, pentru noi.
Viziunii noastre s-au alăturat deja unele dintre cele mai mari companii din lume: SIEMENS HEALTHCARE, HALYARD, VISUS, MEDICAL ECONET și alții.
Așa că, dacă și tu crezi în evoluție, calitate, integritate, respect și siguranță, vino lângă noi, să punem bazele unui mediu de care să fim mândri!